Stomatologia - Most

1. Data: 2006-10-23 21:33:24

Temat: Stomatologia - Most
Od: Nalewaj <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Piszę ponieważ nie znalazłem informacji w internecie dotyczącej mostka
zębowego, w przypadku ubytku 2 zębów ale nie obok siebie, tylko dzieli
je 1 ząb. Co robi się w takim przypadku ? Chodzi dokladnie oto że 1,2,3
wporządku ale 4 brak, 5 jest, 6 brak, 7 jest.

Pozdrawiam
Michał

2. Data: 2006-10-23 21:47:23

Temat: Re: Stomatologia - Most
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nalewaj" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 1 ząb. Co robi się w takim przypadku ? Chodzi dokladnie oto że 1,2,3
> wporządku ale 4 brak, 5 jest, 6 brak, 7 jest.

zależnie od stanu zębów most 7-6-5-4 albo 7-6-5-4-3

--
Buy and sell photo and image http://www.photobank.net-poland.com/
My portfolio at Fotolia http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964

3. Data: 2006-10-23 21:58:05

Od: Nalewaj <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie tak poczytałem jeszcze troche w internecie i pomyślałem że można
by osadzić jeden filar na 3 drugi na 5 i trzeci na 7. Istnieją wogle
takie mosty :P?

pzdr.

4. Data: 2006-10-24 07:48:37

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Nalewaj pisze 23-10-2006 23:58:
> Właśnie tak poczytałem jeszcze troche w internecie i pomyślałem że można
> by osadzić jeden filar na 3 drugi na 5 i trzeci na 7. Istnieją wogle
> takie mosty :P?

Przecież właśnie taki most jest wymieniony w poprzednim poście (jako drugi).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-10-24 12:56:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nalewaj" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> 1 ząb. Co robi się w takim przypadku ? Chodzi dokladnie oto że 1,2,3
> wporządku ale 4 brak, 5 jest, 6 brak, 7 jest.

lepiej pomysl o implantach.

iwon(k)a

6. Data: 2006-10-24 13:24:34

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nalewaj" <m...@w...pl> wrote in message
>
> lepiej pomysl o implantach.

coby mu capiło z dziąsel jak zapomni co 4 godziny przepłukac kieszonki.
Chyba tego nie miałąs w buzi , że tak mówisz , więcej z tym pieprzenia sie
na co dzien niz z mostem.

7. Data: 2006-10-24 13:33:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirhe" <f...@w...pl> wrote in message

> coby mu capiło z dziąsel jak zapomni co 4 godziny przepłukac kieszonki.

???

> Chyba tego nie miałąs w buzi , że tak mówisz , więcej z tym pieprzenia sie
> na co dzien niz z mostem.

zadnemu z moich pacjentow z imlantami w buzi nie capi.

iwon(k)a

8. Data: 2006-10-24 14:12:24

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirhe" <f...@w...pl> wrote in message

> ???

> zadnemu z moich pacjentow z imlantami w buzi nie capi.

Pewenie jesteś niezwykle uzdolnionym stomatologiem ale poczytaj sobie wątki
o implantach na sci.med.dentistry

9. Data: 2006-10-24 15:16:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirhe" <f...@w...pl> wrote in message

> Pewenie jesteś niezwykle uzdolnionym stomatologiem ale poczytaj sobie
> wątki o implantach na sci.med.dentistry

widac jestem to pierwsze.

iwon(K)a

10. Data: 2006-10-25 17:07:11

Od: Adam <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Oct 2006 07:56:35 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> lepiej pomysl o implantach.
[cut]

Moge na priva? Wlasnie i implanty i mosty :)

Gdzie szukac uzywanego sprzetu medycznego?
alergia pytanie
wplyw masturbacji na zdrowie czlowieka
Ratujcie, jak walczyć z odciskiem na stopie?
Historia położnictwa