Strach

1. Data: 2004-08-30 12:35:42

Temat: Strach
Od: "leo" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

jak z nim walczyc?

pozdr.

1. Data: 2004-08-30 13:51:55

Temat: Re: Strach
Od: Dot <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Aug 2004 14:35:42 +0200, leo wrote:
[ciach]
> jak z nim walczyc?
[ciach]

"Ustap, aby zwyciezyc." - moze cos w tym jest...

Moze to troche jak z fobiami - czasem mozna sprobowac poobcowac z tym,
czego sie boisz i w jakims sensie sie powoli przyzwyczajac...

Albo jakas medytacja... (alt.zen ?) i to calkiem powaznie.

Moze zmiana podejscia - w koncu strach to nie musi byc wrog...

Tak na glos mysle sobie.

Pozdrawiam.

--
"Bad woman is a kind of woman a man never gets tired of."

1. Data: 2004-08-30 15:17:52

Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leo" <l...@w...pl> wrote in message news:cgv6uc$9dq$1@news.onet.pl...
> czesc
>
> jak z nim walczyc?

pic duzo alkoholu :D
--
"Mercy, compassion, and forgiveness I lack, not rationality" - The Bride

1. Data: 2004-08-30 16:14:22

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak z nim walczyc?

Ze strachem lepiej nie walczyć, co innego z lękiem.

Co do lęku - trzeba znaleźć jego podświadomą przyczynę + choć trochę
próbować się w nim zanurzać, aby lepiej poznać go / siebie i przełamać
blokady / schematy.

Ale to bardzo ogólne stwierdzenie.

Poza tym pomaga świadomość, że przyczyna mojego lęku leży we mnie, nie na
zewnątrz - ta świadomość stopniowo ukierunkowuje myślenie na rozwiązanie
problemu przez pracę z samym sobą. Przez to nie próbujemy zmieniać i negować
świata, a zaczynamy poznawać siebie i na ten świat się otwierać.

1. Data: 2004-08-30 16:19:43

Od: "Aneta" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

leo <l...@w...pl> napisał(a):

> czesc
>
> jak z nim walczyc?
Zrobić dokładnie to, czego się domaga. Wypróbowany sposób na pozbawienie go
mocy straszenia.
Aneta

1. Data: 2004-08-30 17:42:26

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"leo" <l...@w...pl> wrote in message news:cgv6uc$9dq$1@news.onet.pl...
> czesc
>
> jak z nim walczyc?

hmm nie sztuka działać kiedy człowiek się nie boi
sztuka działac pomimo silnego strachu
i to własnie polecam. Strach minie.

Pozdrawiam
O.

1. Data: 2004-08-30 20:03:05

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pic duzo alkoholu :D

Kosztowne.
Taniej wychodzi często prać bieliznę.

1. Data: 2004-08-31 04:09:58

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl napisał(a):

> Kosztowne.

zalezy komu, bedac kobita dostep do darmowych drinkow jest latwiejszy,
aczkolwiek bary gejowskie obfituja w stawiajacych :D
> Taniej wychodzi często prać bieliznę.

nie rozumiem...

1. Data: 2004-08-31 06:03:15

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> aczkolwiek bary gejowskie obfituja w stawiajacych :D

Ile bym tam nie wypił, to dopiero bym się strachu najadł

> Taniej wychodzi często prać bieliznę.
>
> nie rozumiem...

Bo obesrane ze strachu majty bardzo śmierdzą (podobno)

1. Data: 2004-08-31 06:06:08

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 31 Aug 2004 04:09:58 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Kasia
napisal(a):

> nie rozumiem...

Jak się kiedyś zesrasz ze strachu, to zrozumiesz doskonale ;)

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

hiper-ekshibicjonizm psychiczny ;)