Stratyfikacja.

1. Data: 2005-02-22 11:12:07

Temat: Stratyfikacja.
Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

nabylem droga kupna troszke nasion np.

Pinus flexilis
Picea schrenkiana var. Tiansbanica
Pinus Armandii
Pinus Cembra var. sibirica
Pinus rigida
Ginko biloba
Betula papyrifera
Cornus florida rubra
Adonis amurensis

Chcialbym poddac je stratyfikacji i niestety nie wiem, ktore i jak dlugo.
Na razie wszystkie leza w zamrazalniku.
Jesli mi pomozecie to moze cos z tego wyjdzie.

Pozdrawiam,

moni.

2. Data: 2005-02-22 15:09:10

Temat: Re: Stratyfikacja.
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"moni" <o...@o...pl> wrote:

> Chcialbym poddac je stratyfikacji i niestety nie wiem, ktore i jak
> dlugo. Na razie wszystkie leza w zamrazalniku.

Przede wszystkim wyjmij z zamrażalnika i połóż pod nim.

Sosny, derenia i miłorzęba wysiej w doniczki i z doniczkami zostaw na
zewnętrz, przy tej pogodzie która jest powinno im być dobrze. Jeśli
chcesz w lodówce, możesz w lodówce: miłorząb od 30 do 120 dni, a nawet
dłużej. Jeśli nasiona kupione, to raczej przetrzymane dłużej, a to
znaczy, że być może nawet potrzeba roku albo i dwóch, by przerwać
spoczynek zarodków. Jeśli nie wzejdą w tym roku, przenieś w ciągu lata
w zacieione miejsce i przechowaj do przyszłego roku. Na zimę doniczki
zadołuj i czekaj kolejnej wiosny.

Brzozę wysiej w doniczce powierzchniowo i wystaw na zewnątrz w
zacienione miejsce.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Polecam dwie książki: J. Hrynkiewicz-Suudnik i in: ,,Rozmnażanie
drzew i krzewów liściastych'' oraz ,,Rozmnażanie drzew i krzewów
nagozalążkowych.
--
Swoje wzięcie dentystka w Aninie
Zawdzięczała nie nowokainie

3. Data: 2005-02-23 07:41:53

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS. Polecam dwie książki: J. Hrynkiewicz-Suudnik i in: ,,Rozmnażanie
> drzew i krzewów liściastych'' oraz ,,Rozmnażanie drzew i krzewów

Czesc,
Dzieki za odpowiedz.
Wiedzialem, ze nie bedzie latwo.
Najbardziej martwi mnie to ze nasiona moga byc przelezane i wyjda z tego nici.

Moze ktos jeszcze wie jak stratyfikowac i wysiac milka amurskiego?

Pozdrawiam,

moni.

4. Data: 2005-02-23 09:00:32

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

moni wrote:
> Moze ktos jeszcze wie jak stratyfikowac i wysiac milka amurskiego?
>
> Pozdrawiam,
>
> moni.

Miłki są dość oporne na wschodzenie, generalnie ja wysiewam późną wiosną w
glebę kwaśną ,w pełnym cieniu.
:-) Bogusław

5. Data: 2005-02-23 11:09:15

Temat: Pierwszy zwiastun wiosny...
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/fotka/2441871109155194455
Wiosna coraz bliżej, dzisiaj zakwitł u mnie Hamamelis x intermedia, fotka
jak wyżej :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2005-02-23 13:47:14

Temat: Re: Pierwszy zwiastun wiosny...
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> http://fotogalerie.pl/fotka/2441871109155194455
> Wiosna coraz bliżej, dzisiaj zakwitł u mnie Hamamelis x intermedia, fotka
> jak wyżej :-)

Śliczny... Po raz kolejny wystąpię jako lama ogrodowa, ale używam czasem
kosmetyków z serii Hamamelis, natomiast roślinkę widzę pierwszy raz.
Chyba teraz wrzucę w google kolejne nazwy kosmetyków, może za innymi
też kryje się coś ślicznego?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-02-23 14:05:20

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> pierwszy raz. Chyba teraz wrzucę w google kolejne nazwy kosmetyków,
> może za innymi też kryje się coś ślicznego?

Jak zakwita oczar w ogrodzie, to serce się raduje, że już wiosna tak
blisko. Pozdr.

8. Data: 2005-02-23 14:19:58

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że zaszalałeś i D70 kupiłeś.
Gratulacje!
Krzysztof

9. Data: 2005-02-23 14:20:05

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk wrote:
> Widzę, że zaszalałeś i D70 kupiłeś.
> Gratulacje!
> Krzysztof

Dzięki Krzysztof, zawsze to było moim marzeniem, wreszcie się spełniło.
Pozdr. Bogusław

10. Data: 2005-02-23 15:06:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:003201c51997$6b42e770$28801d53@laptop...

> http://fotogalerie.pl/fotka/2441871109155194455

> Wiosna coraz bliżej, dzisiaj zakwitł u mnie Hamamelis x intermedia, fotka
> jak wyżej :-)
> :-) Bogusław

Ty się w jakieś cieplejsze kraje przeprowadziłeś? U nas ciągle mróz, nic się
nie rusza do życia :((
Oczar piękny, mniam mniam, ładny kolorek. Zdjęcie też fajne, to rozmyte
tło... :)

Pozdrawiam
Kaśka

Clematis -prosze o rade:)
kobea pnaca - pikowanie
Gawrony (dla Bartka)
[ntg] Projektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w google.pl...
Aqua Szut