Stratyfikacja.

11. Data: 2005-02-23 15:15:30

Temat: Re: Pierwszy zwiastun wiosny...
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Ty się w jakieś cieplejsze kraje przeprowadziłeś? U nas ciągle mróz,
> nic się nie rusza do życia :((
> Oczar piękny, mniam mniam, ładny kolorek. Zdjęcie też fajne, to
> rozmyte tło... :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Może i bym sie przeprowadził, ale juz zbyt późno :-)
U nas odwilż, przebiśniegi i miłki już w pąkach, niedługo zaczną sie sesje
zdjęciowe kwiatów :-)
Pozdr. Bogusław

12. Data: 2005-02-23 15:39:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:001f01c519b9$ced18950$28801d53@laptop...
> [...]
>

> Może i bym sie przeprowadził, ale juz zbyt późno :-)
> U nas odwilż, przebiśniegi i miłki już w pąkach, niedługo zaczną sie

Miłek od Ciebie w pąku od stycznia, moje żonkilki rosnące pod domem mają z
20 cm i pąki też od stycznia, wszystko u nas stanęło, a ploty o mrozach
do -20 st słyszałam, buuuuuuuuuu :(((

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2005-02-24 18:23:48

Temat: Re: Stratyfikacja.
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pinus flexilis
> Picea schrenkiana var. Tiansbanica
> Pinus Armandii
> Pinus Cembra var. sibirica
> Pinus rigida

Przed siewem w kwietniu-maju nasiona
obu gatunków poddaje się krótkiej,
1-miesięcznej stratyfikacji w temp. 4stC.

> Ginko biloba

Nasiona stratyfikuje się przez 15 - 18 m-cy
i wysiewa w drugim roku po dojrzeniu do inspektu.

> Betula papyrifera

Krótkotrwałe przechowywanie może przebiegać
w temp. 16stC, długoterminowe wymaga -4st do -10stC
i szczelnie zamkniętych pojemników; nie zapominając
o uprzednim starannym podsuszeniu nasion.

> Cornus florida rubra

Nasiona C.florida wysiewa się zaraz po zbiorze
lub wiosną po 4-miesięcznej stratyfikacji w temp.4stC.

> Chcialbym poddac je stratyfikacji i niestety nie wiem, ktore i jak dlugo.

> Pozdrawiam,
> moni.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2005-02-27 18:08:00

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Bogusław Radzimierski"" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:003201c51997$6b42e770$28801d53@laptop...
> http://fotogalerie.pl/fotka/2441871109155194455
> Wiosna coraz bliżej, dzisiaj zakwitł u mnie Hamamelis x intermedia, fotka
> jak wyżej :-)
> :-) Bogusław

Super.!!!!!!
Uszanowanie
Jacek

15. Data: 2005-02-27 19:26:56

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kaliszan wrote:
> Super.!!!!!!
> Uszanowanie
> Jacek
Tu inne ujęcie oczaru.
http://fotogalerie.pl/fotka/2441871109348826733
Wawrzynki już maja pojedyńcze kwiaty, dzisiaj trochę mróz je zwarzył.
:-) Bogusław

16. Data: 2005-02-27 23:18:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Wiosna coraz bliżej,

Taaa. -16 w Siedlcach, -12 w Poznaniu, -24 w Tatrach... A jeszcze cala
noc przed nami...

MJ

17. Data: 2005-02-28 01:06:44

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Taaa. -16 w Siedlcach, -12 w Poznaniu, -24 w Tatrach... A jeszcze cala
> noc przed nami...
>
> MJ

- 16 pod Szczecinem. Gdzie można kupic rakiety do chodzenia po śniegu,
dla psa też, bo się lekko zapadamy.
serdeczności michalina

18. Data: 2005-02-28 08:24:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cvtqsi$ecs$1@atlantis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):

> - 16 pod Szczecinem. Gdzie można kupic rakiety do chodzenia po
> śniegu, dla psa też, bo się lekko zapadamy.

Hejka. Nie ma co narzekać. Nareszcie prawdziwa zima. :-) Słońce, dużo
śniegu, o 8-ej było u mnie - 15°C i ciśnienie 1000 hPa. Gwidonek chodzi na
spacery w golfiku i często każe sobie rozgrzewać łapki. Sikorki wręcz tańczą
wokół zawieszonych na drzewach pojemników i słoninek. :-)
Pozdrawiam koloryzująco Ja...cki

19. Data: 2005-02-28 14:20:32

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> [...]
> spacery w golfiku i często każe sobie rozgrzewać łapki. Sikorki wręcz tańczą
> wokół zawieszonych na drzewach pojemników i słoninek. :-)

No to bedę niepopularna na tej grupie. Ja LUBIĘ zimę, taka śniężną i
mroźną o rakiety pytałam całkiem serio. Po moim bezkresnych polach
ciężko sie chodzi. Czasem widać tylko pysk Foka a to jak widać duży
zwierzak.
http://www.n-com.home.pl/m27/
serdeczności michalina

20. Data: 2005-02-28 19:06:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to będę niepopularna na tej grupie. Ja LUBIĘ zimę, taka śnieżną i
> mroźną o rakiety pytałam całkiem serio. Po moim bezkresnych polach
> ciężko się chodzi. Czasem widać tylko pysk Foka a to jak widać duży
> zwierzak.
> http://www.n-com.home.pl/m27/
> serdeczności michalina

Ja też lubię zimę i śnieg. Mam mniej roboty przy cotygodniowym myciu
kopyt i smarowaniu ich natłuszczaczami i dziegciem. No i wiosną będzie
odpowiednio wilgotno no i robactwo i choróbska wybije a dzięki kołderce
odpowiednio przechowa bylinki ... sam pożytek :-)))

Serdecznie Miłka

Clematis -prosze o rade:)
kobea pnaca - pikowanie
Gawrony (dla Bartka)
[ntg] Projektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w google.pl...
Aqua Szut