#StrefaWolnaOdLGBT

71. Data: 2019-09-07 01:42:49

Temat: Re: #StrefaWolnaOdLGBT
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:19:18 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> Antos jest w USA
>
> --
> gazebo

być może; nie jestem od śledzenia.
jeśli już, to śledzę tropy Aniołów i kotłów wrzących,
oczywiście tak przy okazji; zresztą żadna tajemnica.

zrozum, że cały hejt na Antoniego Macierewicza przyczynił się tylko do tego, że
Polska
będzie kupować jeszcze większe ilości uzbrojenia w USA, chyba że właśnie o to
adwersarzom
chodziło; przecież tak, czy siak, osłabili, choć bez bezpośredniego dla nich zysku,
nasz kraj.

jest opcja prorosyjska, proniemiecka i proamerykańska, tylko jakoś prawdziwie
propolskiej dostrzec nie sposób.

dużo by pisać,
jacek

72. Data: 2019-09-07 06:30:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 00:42, j...@o...pl pisze:

> [...]
> nasz kraj.
>
> jest opcja prorosyjska, proniemiecka i proamerykańska, tylko jakoś prawdziwie

co masz do fundacji ratujacych zycie?

--
gazebo

73. Data: 2019-09-07 17:39:04

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 07 Sep 2019 10:35:46 +0200
doszła do mnie wiadomość <u...@4...com>
od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :

Masz szczęście, że rozmawiałeś z nadistotami.

74. Data: 2019-09-10 04:43:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 06:30:35 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

Polska

> co masz do fundacji ratujacych zycie?

tak, zwłaszcza "fundacja" prorosyjska i proniemiecka jest tą "ratującą" życie:)
(mieliśmy w 39 i teraz mamy na to niezbite dowody:)
proamerykańską, ze wszelkimi jej przypadłościami, można takową już bardziej
nazwać.

jeśli chodziło Ci o ściślejsze spectrum rozpatrywania, to po prostu wymień
nazwy własne lub choćby ogólnikowe.

pozdrawiam,
jacek

75. Data: 2019-09-10 05:00:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 17:39:06 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 07 Sep 2019 10:35:46 +0200
> doszła do mnie wiadomość <u...@4...com>
> od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :

> Masz szczęście, że rozmawiałeś z nadistotami.

Można tak w przybliżeniu stwierdzić, że z Nimi rozmawiałem.
Ale na pewno nie teraz.
Duch Święty na przykład sam się przy ostatnich wyborach udowodnił.
I było to wspaniałe.

jacek

76. Data: 2019-09-10 18:24:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/09/2019 o 03:43, j...@o...pl pisze:

> [...]
> nazwać.
>
> jeśli chodziło Ci o ściślejsze spectrum rozpatrywania, to po prostu wymień

glabie, to dziecko chore na serce, ktore wyjechalo do USA na operacje

--
gazebo

77. Data: 2019-09-15 05:56:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 18:24:07 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

LGBT?

Polska

> glabie, to dziecko chore na serce, ktore wyjechalo do USA na operacje
>
> --
> gazebo

to podawaj dokładniej, o co ci chodzi.
i też podaj uczciwie, że te setki tysięcy zebrane na ratowanie życia dziecka
wpadnie do kieszeni zespołu operacyjnego, a nie, że jest to kwota za przelot
specjalistyczny do Stanów, oszuście.
na wasz Polsat sam wpłacałem niejednokrotnie sms-owo, tylko, że zawsze istnieją
granice; czy wy naprawdę nie wiecie, że my wiemy, że w pupie macie czyjeś życie,
jednak zawsze chcecie pokazać się, że w danym przypadku wszystko uczynicie,
zwłaszcza że to przysporzy tylko zysków zwykłym skurwysynom na społeczeństwie
i nieszczęściu danej osoby żerującym.

jacek

78. Data: 2019-09-15 15:37:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/09/2019 o 04:56, j...@o...pl pisze:

> [...]
> zwłaszcza że to przysporzy tylko zysków zwykłym skurwysynom na społeczeństwie

masz tak nabite w makowe, ze tylko wlasny cien widzisz

--
gazebo

79. Data: 2019-09-22 02:29:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2019 15:37:37 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

LGBT?

> masz tak nabite w makowe, ze tylko wlasny cien widzisz
>
> --
> gazebo

faktycznie, chyba, jak pisałeś, jestem głąbem i tak mam nabite w makówę,
że nie sprawdziłem, iż te setki tysięcy złotych, o których pisałem, to tylko koszt
specjalistycznego
transportu. Natomiast wynagrodzenie za "dobroduszną" operację, dobrodusznego
przecież szpitala i dobrodusznej ekipy ją przeprowadzającej, to 4 mln złotych.

Rozumiem, ze wg. ciebie fajne jest zarabianie horrendalnie zawyżonych kwot na
nieszczęściu innych ludzi.
Pewnie, że na Polsacie, w TVN-ie, czy każdej innej stacji ładnie to wygląda
propagandowo, ale jak przyjrzeć się temu bliżej, to wygląda dokładnie tak,
jak ci wcześniej napisałem.

Doprawdy, jesteście co najmniej Robin Hood-ami, tyle że grabiącymi normalnych
ludzi na rzecz warstw najbogatszych. Taka, w tym przypadku, jest wasza anielskość.

jacek

80. Data: 2019-09-22 04:13:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/09/2019 o 01:29, j...@o...pl pisze:

> [...]
> ludzi na rzecz warstw najbogatszych. Taka, w tym przypadku, jest wasza anielskość.

choroba to choroba, wspolczuje

--
gazebo

F-35 w Powidzu...