Strona "Pasja" odpowiedź i spowiedź

1. Data: 2003-07-17 22:45:20

Temat: Strona "Pasja" odpowiedź i spowiedź
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Wszytkie Grupowiczki i Grupowiczków

Bardzo dzieki za wszelkie opinie i cenne uwagi . Wszystko mam przeczytane i
spisane ( choc literówki żadnej za nic w świecie nie mogę znaleść)

Pewno przydałoby się teraz żebym się przedstawił :-)
Takie grupowe CV i list motywacyjny w jednym :

Nazywam się Darek Jedlina i pochodze z Lublina (l.34). Czytam grupę prawie
codziennie od początku marca . Czytam ale może ktoś pamięta zdażyło mi się i
coś napisać ( rymowane życzenia wielkanocne uops );-)
Jeśli chodzi o moje konto - to mam na swym koncie zdeponowane i powieszone
na ścianie - jeden obrazek xxx ( jabłuszko takie małe ) i teraz koncze
liczyc nastepne ( taka poczciwa psinka )
Dzieki grupowym Tygrysom ( patrz zdjecia) jestem na ukończeniu serwety ,
bieżnika lub firany frywolitkowej - jeszcze nie wiem co to będzie , narazie
bedzie robiło za podstawkę pod kubek!!!!!:-) Bardzo spodobały mi się węzełki
więc myśle że jeszcze sie czymś pochwale........
Pozostałe 1000 moich hobby nie jest zwiazane z tą grupą więc przemilcze

Jeśli chodzi o testową stronę www.pasja.z.pl (być może aders pozniej bedzie
inny) grupy Pasja ,a przy okazji i sklepu internetowego , chciałem wielce
podziekować za Wasze uwagi i mam nadzieje , że pomożecie mi współtworzyć tą
stronę aby mogła się rozwijać we właściwym kierunku .
Liczę na Wasze pomysły i opinie

Aby zaoszczędzić chociaż na liczbie wysyłanych postów ,bo się wielce tu
rozpisałem , odpowiem w skrócie na pytania , ktore padly poniżej w
odpowiedzi na mój list

-regulamin i zasady kupowania -- powstanie
-formularza zamówień także
-asortyment ktory jest pokazany jest tylko na dobry początek i rzeczywiście
nie ma gramatury
- koszty wysyłki standart 8 złotych
-do czasu poprawienia niedociągnięc ( moze troche potrwać - wakacje )
zamówienia i zapytania mozna przesyłac na maila tel lub gg

Mam nadzieje na dobrą aklimatyzację na grupie i że podczas spacerów tutaj
nie dostane po uszach za taki dlllugi post :-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

aha : proszę pamiętać przy pozdrawianiu ,że ja też jestem Grupowiczkiem :-)

1. Data: 2003-07-18 00:23:09

Temat: Re: Strona "Pasja" odpowiedź i spowiedź
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam Serdecznie Wszytkie Grupowiczki i Grupowiczków
(...)
> Pozdrawiam wszystkich serdecznie
>
> aha : proszę pamiętać przy pozdrawianiu ,że ja też jestem Grupowiczkiem
:-)

W porząsiu, nocny marku ;o)
Pozdrowionka dla Grupowiczów i Grupowiczek!
--
Gratka (Ziemia Lubuska) którą burza wybiła ze snu...

1. Data: 2003-07-18 22:30:58

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewno przydałoby się teraz żebym się przedstawił :-)
> Takie grupowe CV i list motywacyjny w jednym :

>ciach
Miło nam powitać Cię ponownie po długiej nieobecności.

> Liczę na Wasze pomysły i opinie.

Pewnie będą, już były pierwsze opinie, raczej pozytywne.
Strona ciekawa, obejrzałam sobie dokładnie.

> -do czasu poprawienia niedociągnięc ( moze troche potrwać - wakacje )
> zamówienia i zapytania mozna przesyłac na maila tel lub gg

Pytanko: jak długi termin realizacji? W moim przypadku przesyłka do
Warszawy. Właśnie chcę zaczać dwa nowe obrazki i zabrakło kilkadziesiąt
kolorów muliny :)
Forma płatości, czy płatne przy odbiorze?

> Mam nadzieje na dobrą aklimatyzację na grupie i że podczas spacerów tutaj
> nie dostane po uszach za taki dlllugi post :-)

Tym razem nie będzie nagany bo treść intersesująca.

> aha : proszę pamiętać przy pozdrawianiu ,że ja też jestem Grupowiczkiem
:-)

Raczej "Grupowiczem", chyba ładniej brzmi ;)

Pozdrawiam

Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-07-19 07:44:31

Temat: Odp: Strona "Pasja" odpowiedź i spowiedź
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Zapomniałem podać numeru gg 31479
maile s...@w...pl r...@i...pl
tel 0607 429 428

Jeżeli chodzi o terminy realizacji to wynosi 1 lub 2 dni
Odbieram pocztę 2 razy dziennie i jeżeli cały zamówiony towar mam na sklepie
to zostaje kwestia zapakowania towaru i zaniesienia na pocztę (mam
blisko):-)
koszt wysyłki 8 złotych - chyba że ma ktoś tańszy sposób niż Poczta Polska
płatne przy odbiorze

Asortyment zamieszczony na www jest mocno okrojony ale mam lub mogę mieć
wszystko (patrz dużo) np:muliny igły kanwy nici .....itp
Proszę o zapytania a ja bedę ustalał ceny i odpowiadał czy mam coś takiego
aktualnie na sklepie

Pozdrawiam
dj

1. Data: 2003-07-19 13:38:03

Temat: Re: Odp: Strona
Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

koszt wysyłki 8 złotych - chyba że ma ktoś tańszy sposób niż Poczta Polska
> płatne przy odbiorze

Witam! Mam następującą propozycję:przedpłata na konto/np.mbank,czy
inny/,wtedy odpadają koszty pobrania.Przy małych zamówieniach ma to duże
znaczenie.Pozdrawiam.
Ada

1. Data: 2003-07-19 13:41:15

Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Witam! Mam następującą propozycję:przedpłata na konto/np.mbank,czy
inny/,wtedy odpadają koszty pobrania.Przy małych zamówieniach ma to duże

ps.faktycznie grupowiczek brzmi brzydko,mnie się to kojarzy z pra......../nie
wiem dlaczego?/

1. Data: 2003-07-20 18:23:48

Temat: Odp: Odp: Strona
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo i sprawdze jeszcze priorytet Poczty Polskiej

Wasz Grupowicz
:-) dj

Użytkownik Ada <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfbhpr$aes$...@i...gazeta.pl...