Strona o różach

1. Data: 2001-06-02 19:46:13

Temat: Strona o różach
Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna adresy witryn dotyczących róż?
Interesują mnie zwłaszcza róże karłowe.
Pozdrawiam - Danusia

2. Data: 2001-06-03 08:47:08

Temat: Re: Strona o różach
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Zobacz na stronie http://www.wolski.com.pl
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Faber napisał(a) w wiadomości: <006401c0eb9d$0a3481e0$23cc800a@dom>...

3. Data: 2001-06-03 21:47:12

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Obejrzałam. Dziękuję. O miniaturowych akurat nic tam nie ma, ale jest
troszkę o pnących, a te mnie też interesują. Żałuję, że nie mam większej
działki, bo róże mogłabym mieć wszędzie. Bardzo pozdrawiam - Danusia

4. Data: 2001-06-04 17:47:43

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz juz jakies miniaturowe, czy dopiero chcesz kupic? Ja nie mam
szczescia do roz miniaturowych, te kupowane w kwiaciarniach zazwyczaj szybko
przekwitaja i nie udaje mi sie przedluzyc im zycia.
Za to ostatnio kupilam "Sweet Dream" ( 40 cm) , mam ja balkonie, ma duzo
paczkow i nie moge sie doczekac, kiedy zakwitnie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Faber napisał(a) w wiadomości: <003d01c0ec77$1d68ba80$23cc800a@dom>...

5. Data: 2001-06-05 08:12:43

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Roze miniaturowe kupowane w kwiaciarniach sa specjalnie pedzone tak, by miec
duzo kwiatow. Sa delikatne i z reguly przyzwyczajone do takich warunkow, ze
w domu szybko umieraja. Mozna temu zaradzic. Trzeba zrobic z takiego krzewu
sadzonki. Opis jak robic sadzonki jest na stronie Krzyska
http://ogrod.to.jest.to . Z sadzonek mozna juz otrzymac krzewy znacznie
bardziej odporne. Kwestia uprawy.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2001-06-05 09:39:59

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Roze miniaturowe kupowane w kwiaciarniach sa specjalnie pedzone tak, by miec
> duzo kwiatow. Sa delikatne i z reguly przyzwyczajone do takich warunkow, ze
> w domu szybko umieraja. (...)

Przesadziłam w zeszłym roku różę miniaturową z doniczki na działkę.
Do późnej jesieni kwitła.
Przezimowała obsypana trocinami.
Ładnie zazieleniła się i ma wiele pączków. Będzie obficie kwitła.
Martwią mnie tylko przebarwienia na liściach, których w zeszłym roku nie było.
Pozdrawiam Krystyna.

7. Data: 2001-06-06 11:18:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ładnie zazieleniła się i ma wiele pączków. Będzie obficie kwitła.
> Martwią mnie tylko przebarwienia na liściach, których w zeszłym roku nie

Jakiego koloru te przebarwienia? Zauważyłam przez te parę lat uprawy
miniaturek, że generalnie są wrażliwsze na czarną plamistość od
wielkokwiatowych i więcej z nimi jest roboty. Ale może to tylko skoczki
różane (biały plamy)?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-06-07 11:29:06

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz

> Ale może to
> tylko skoczki
> różane (biały plamy)?

A jeśli tak, to jak świniom dać w kość? Bo ja mam białe plamy i mnie
strasznie denerwują, a szkodników żadnych nie widać....

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

9. Data: 2001-06-07 11:57:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...
> From: Basia Kulesz

> A jeśli tak, to jak świniom dać w kość? Bo ja mam białe plamy i mnie
> strasznie denerwują, a szkodników żadnych nie widać....

Białe, takie jakby kropkowane (tzn. nie są białe idealnie)? Byle jaki środek
owadobójczy - Decis, Fastac, Talstar, Karate...
Szkodniki jakieś 3-4mm długości, biało-zielonkawe, podłużne, nie-obrzydliwe.
Skaczą - może uciekają przed Tobą?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2001-06-08 06:03:19

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia Kulesz

> plamy i mnie
>
> Białe, takie jakby kropkowane (tzn. nie są białe idealnie)?

Dokładnie tak.

> Szkodniki jakieś 3-4mm długości, biało-zielonkawe,
> podłużne, nie-obrzydliwe.
> Skaczą - może uciekają przed Tobą?

To możliwe, bo nigdy ich nie widziałam ;-)))

Spróbuję pryskać, zobaczymy co z tego wyjdzie.... A kiedy trzeba
zacząć opryski, żeby mieć nieuszkodzone całkiem listki? To tak na
przyszły rok, wiesz....

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Kwiaty
Ptaki atakują moje truskawki
Pomocy!!! Inwazja owadów
Magnolia!!!!!!!