Zakręcony krzak

1. Data: 2001-06-03 05:32:23

Temat: Zakręcony krzak
Od: "GRECHU" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem kiedyś takie gałęzie poskręcane jak spręzyny.Czy powstały one w
sposób naturalny?
Jeśli tak to co to jest i czy można to hodować w Polsce?

P.S.
1.Czy rosiczka może rosnąć w ciemnym pokoju,jakie jest jej
zapotrzebowanie(chyba na owady i czy7 tylko),czy przypadkiem nie śmierdzi?
2.Widzałem w którejś gazecie tabelkę z roślinami cebulowymi(zestawienie
kiedy sadzić,wykopywać,kiedy kwitną),czy gdzieś w sieci jest coś podobnego?

Dzięki.

2. Data: 2001-06-03 08:06:28

Temat: Re: Zakręcony krzak
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Byc moze chodzi Ci o leszczyne Contorta. Bardzo ladny krzak i galazki
wygiete jak korkociag. Zakupilam w tym roku i dalej pieknie rosnie i sie
skreca jak nalezy :-))). Za sadzonke ok. 60 cm zaplacilam 30 lub 40 zlotych.
Posadzilam to w ogrodzie na raczej slonecznym miejscu i mam nadzieje, ze
bedzie szybko duza ( mimo tego, ze podobno ma niewielkie przyrosty roczne)

Izabela Wójcik

3. Data: 2001-06-04 08:11:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Byc moze chodzi Ci o leszczyne Contorta.

Może być też pokręcona wierzba (wierzba mandżurska 'Tortuosa') i modrzewie
'Diana' i 'Contorta'.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-06-04 13:27:14

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "GRECHU" <g...@p...fm>
Subject: Zakręcony krzak

> 1.Czy rosiczka może rosnąć w ciemnym
pokoju,jakie jest jej
> zapotrzebowanie(chyba na owady i czy7 tylko),czy
przypadkiem nie śmierdzi?

Co do żywożernych proponuję zaglądnąć na
www.drosera.hg.pl i dalej wg linków.
Wcale nie trzeba dokarmiać muchami, ziemi nie
zasilać w żadnym wypadku, zapachu nie wydaje,
światło rozproszone. Raz kapturnicę potraktowałam
resztką mięsa (zostało trochę na desce po klepaniu
kotletów), to był widok. A potem jak rosła!
Wystarczyła mała dawka raz na kwartał.

Krysia

--

Kamera wideo Sony, 5000 zł