Strony o winach

1. Data: 2000-08-24 18:13:05

Temat: Re: Strony o winach
Od: "Jaro" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z góry przepraszam za to co napiszę, ale nie mogłem się opanować.

Użytkownik Jan Glory <g...@p...fm>

> Poszukuję stron o winach, gdzie można zasięgnšć fachowej wiedzy.

Dosyć dobre strony do zasięgnięcia fachowej wiedzy o winach, to okolice
Rynku. Przynajmniej w Krakowie. Dosyć ważna jest też pora, w której tą
wiedzę się zdobywa. Polecam wieczory, gdyż wtedy eksperci są najbardziej
rozmowni.
;-)

--
Żegnając się z Państwem pozdrawiam serdecznie i
oddaję głos do studia w Warszawie. Halo studio!

1. Data: 2000-08-29 04:04:54

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

> Zasiegnac fachowej wiedzy o winach? Moznaby zaczac np. od doliny Loary.
>
> Wladyslaw

A czemu nie od doliny rzeki Napa w Pln. Kalifornii ?
F.

1. Data: 2000-08-29 05:20:35

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

f. <f...@p...net> wrote:

> Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

> A czemu nie od doliny rzeki Napa w Pln. Kalifornii ?
> F.

Wiesz, siedzialem kiedys z jednym amerykanskim profesorem historii
sztuki, z bodajze z Oregonu, w restauracji pod katedra sw. Wita w
Pradze. Pochwalil sie mi przedtem, ze w Oregonie jest najwieksza w USA
liczba mikrobrowarow. A kiedy przyniesiono piwo, pociagnal lyk i
powidzedzial: Siedzimy tu sobie, pijemy piwo i w ten sposob wlaczamy sie
w wielowiekowa tradycje.
W dolinie Loary wino uprawia sie od czasow rzymskich. Tam z winem
zwiazana jest cala kultura. Tam narodzily sie kryteria wg. ktorych
ocenia sie jakosc wina.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los