Studia podyplomowe z zakresu psychologii

1. Data: 2002-05-17 07:44:59

Temat: Studia podyplomowe z zakresu psychologii
Od: "Amadea" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,
mam pytanko: czy ktos z Was slyszal o studiach podyplomowych z zakresu
psychologii, albo o czyms w tym rodzaju???
Pytam, bo niestety nie posiadam wyksztalcenia psychologicznego, a czuje, ze
wiedza z tego zakresu jest mi coraz bardziej potrzebna w wykonywanej
pracy - pracuje w dziale personalnym i posiadam wyksztalcenie
ekonomiczne. Nie moge sobie jednak pozwolic na dlugie piecioletnie
studia psychologiczne, a ponadto nie potrzebuje chyba az tak wnikliwej
wiedzy (choc moze sie myle). Stad moje pytanie.
Głownie zalezy mi na jakichkolwiek informacjach na temat studiow w
poludniowej
czesci Polski i ewentualnie w Warszawie.
Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc.
Pozdrawiam
Ama.

1. Data: 2002-05-17 08:12:46

Temat: Re: Studia podyplomowe z zakresu psychologii
Od: "Paweł" <k...@t...ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

Nie wiem w jakim mieście chciałabyś coś znaleźć, bo południowa Polska duża
:)
Z tego co wiem to we Wrocławiu na uniwerku są studia podyplomowe z zakresu
tematów psychologicznych:
Psychologia Zarządzania, Szkoła Kontaktów Interpersonalnych... Te dwa chyba
na pierwszy rzut oka najlepiej by pasowały do Twoich wymagań. Szczerze
mówiąc może lepiej popatrz sobie na ich stronę WWW, bo ja nie studiowałem na
tym uniwersku i więcej informacji nie bardzo mogę Ci o niech powiedzieć.
Miałem tylko zajęcia z szefem tego studium psychologia zarządzania.

Zobacz pod adresem:
http://www.uni.wroc.pl/STUDIA/homepage.htm (zdaje się to jest pod WYDZIAŁ
NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH) ale może jest tam jeszcze coś innego

pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2002-05-17 11:36:37

Od: "Amadea" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
dzieki za szybka odpowiedz

> Nie wiem w jakim mieście chciałabyś coś znaleźć, bo południowa Polska duża
> :)
najbardziej zalezaloby mi na jakichkolwiek informacjach o Krakowie, ale
ewentualnie
inne miasta, nie za bardzo odlegle tez moga byc.
Pozdrawiam
Ama

1. Data: 2002-05-22 16:55:16

Od: "Xyloo" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najbardziej zalezaloby mi na jakichkolwiek informacjach o Krakowie, ale
> ewentualnie
> inne miasta, nie za bardzo odlegle tez moga byc.

W Opolu na Uniwerku instytut psychologi prowadzi zarzadzanie personelem 3
semestry...

oswiadczenie w pracy mgr
bóg jest kłamcą i sadystą
List otwarty do Little Dorrit (i ogółu grupowiczów) - ważne!!