Stymualtor mięśni

1. Data: 2000-03-12 11:44:35

Temat: Stymualtor mięśni
Od: "edmund_p" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę grupowiczów o jakieś informacje na temat działania (czy szkodliwości)
tzw. stymulatora mięśni. Urządzenia te działają na zasadzie krótkich małych
elektrowstrząsów i są podobno w niektórych przypadkach niebezpieczne.
Czy ktoś to stosuje i jakie przynosi skutki. Wiem, że rozprowadza to wiele
firm wysyłkowych m.in. Mango z Gdyni.
Pozdrawiam

EdmundP

2. Data: 2000-03-30 16:12:23

Temat: Odp: Stymualtor mięśni
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik edmund_p <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8afvkc$kuj$...@n...onet.pl...
> [...]
> elektrowstrząsów i są podobno w niektórych przypadkach niebezpieczne.
> Czy ktoś to stosuje i jakie przynosi skutki. Wiem, że rozprowadza to wiele

Jesli masz duzo czasu i silnej woli, to byc moze.
Osobiscie polecam duzo ruchu lub emocji.

--
Eva

e...@p...onet.pl

cyklosporyna