Super-Pharm - zale sie

1. Data: 2003-05-08 08:03:54

Temat: Super-Pharm - zale sie
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie strasznie mnie denerwuje drogeria Super-Pharm w galerii Mokotow w
Warszawie. A z takiego wzgledu, ze jesli w gazetce reklamowej albo na
polkach sa informacje, ze np. za zakupienie dowolnego produktu tej a tej
firmy dostaje sie taki a taki kosmetych lub cos innego gratis, to jeszcze
nigdy tego nie dostalam. W kasie Pani / Pan kasuje to co mam w koszyczku i
przychodzi czas na ten kosmetyk - na ekranie monitorka, po wczytaniu kodu
kreskowego pojawia sie im informacja "cos tam gratis" - i nic!!! Juz drugi
raz mi sie to zdarzylo i koniec - nie bede tam kupowac! Jakos nie umiem sie
prosic - nie daja? To niech sie wypchaja!

No juz mi lepiej :)))

Pozdrawiam,
Dominika.

1. Data: 2003-05-08 08:52:39

Temat: Re: Super-Pharm - zale sie
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> prosic - nie daja? To niech sie wypchaja!

A moze ten produkt gratisowy powinnas wziac z polki razem z normalnie
kupowanym produktem? Nie sadza, aby kobiety w kasie trzymaly gdzies kolo
siebie kupki z gratisami. A moze gratisy wydawane sa za strefa kas? Albo
przed skasowaniem po prostu zapytaj kasjerki, jak masz ten gratis pobrac.
Koniec jezyka za przewodnika!

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-05-08 09:00:05

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nina" <_...@g...pl> wrote in message

> A moze ten produkt gratisowy powinnas wziac z polki razem z normalnie
> kupowanym produktem? Nie sadza, aby kobiety w kasie trzymaly gdzies kolo
> siebie kupki z gratisami.

To mogliby te informacje gdzies podac. Skad mam to wiedziec. Przyjechalam do
tego wielkiego ;)) miasta ze Szczecina i u mnie zawsze gratisy dawali
przykasie :((

> A moze gratisy wydawane sa za strefa kas?

Kasierka moim zdaniem powinna powiedziec, ze po odbior gratisu udac sie
do...

> Albo przed skasowaniem po prostu zapytaj kasjerki, jak masz ten gratis
pobrac.

A ja kurcze mam za duzo dumy w sobie i jak mi nie daja sami to ja sie prosic
nie bede - i wiem, ze to bardzo zle ;))) ale jakos ciezko zwalczyc ;))

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-05-08 09:42:40

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Kasierka moim zdaniem powinna powiedziec, ze po odbior gratisu udac sie
> do...

Pewnie by powiedziala gdybys zapytala, w myslach to ona czytac nie musi :/

> A ja kurcze mam za duzo dumy w sobie i jak mi nie daja sami to ja sie
prosic
> nie bede - i wiem, ze to bardzo zle ;))) ale jakos ciezko zwalczyc ;))

Twoj problem, a nie sklepu.

mag.
(zadziwiona)

1. Data: 2003-05-08 09:45:52

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie by powiedziala gdybys zapytala, w myslach to ona czytac nie musi :/

> [...]

Ale jestes wredna .Moze te kasjerki sa z Twojej rodziny?

1. Data: 2003-05-08 09:53:13

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> Ale jestes wredna .Moze te kasjerki sa z Twojej rodziny?

Nie :)
Poporstu nie moglam sie powstrzymac od ironii :)

mag.
(teraz ubawiona)

1. Data: 2003-05-08 09:58:05

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@i...pl> wrote in message

> Oczywiście, że kasjerka powinna powiedzieć sama !
> Jeśli tego nie robi i nie dodaje należnych prezencików, to można
> podejrzewać, że bierze je dla siebie.

No wlasnie. Jeszcze w zadnym sklepie mi sie to nie zdarzylo. W tym bylo to
po raz pierwszy (i juz dwukrotnie), wiec jestem pewna, ze wiem, gdzie ida te
gratisy...

> Problem właściciela sklepu. Ciekawe, co on na to :]
> Może warto go zapytać, w uprzejmym liście ? ;)

Pomysl przedni. Zaraz poszperam czy znajdzie sie jakis mail do nich :))

Dzieki za wsparcie ;))
Dominika

1. Data: 2003-05-08 09:59:21

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-08 10:13:55

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote in message

> Pewnie by powiedziala gdybys zapytala, w myslach to ona czytac nie musi :/

Ale to oni daja prezenty z wlasnej woli i nie moga zmuszac klientow do
proszenia sie o nie. Albo daja albo nie.

Dominika

1. Data: 2003-05-08 10:19:08

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to oni daja prezenty z wlasnej woli i nie moga zmuszac klientow do
> proszenia sie o nie. Albo daja albo nie.

No tak, tylko ze te prezenty nie musza lezec przy kasie, tylko np. na polce
obok tego produktu. I jesli tak bylo a Ty go nie wzielas to Twoj problem.
Nie sadze zeby ktokolwiek z pracownikow te prezenty/dodatki zabieral. One
napewno gdzies leza w sklepei, tylko czasem warto zapytac gdzie.

mag.

szampon - pilne!
[OT]Rzucic palenie-ale jak??
kolczyki...udręka