Surówka z ogóreczków inna niż wszystkie

1. Data: 2005-08-21 19:41:04

Temat: Surówka z ogóreczków inna niż wszystkie
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam chciałbym zaproponowac szanownym grupowiczom fajną suróweczkę u mnie
robi ona furorę
Składniki
4 średnie ogórki gruntowe lub dwa szklarniowe
1 cytryna
2 łyżeczki cukru
1 łyżeczka oliwy
sól
pieprz
Ogórki obrać i pokroić w słupki , tzn takie paseczki długie na 3 cm i 3 na 3
mm , wrzucić to do miseczki i zalac sokiem z 1 cytryna , posolić popieprzyć
i dodąc oliwę i cukier , wstawić to do lodówki na 30 minut , aż ogórkli
puszczą sok i wsumei to wszystko zajadać sie póżniej do woli , zalewa w
której pływaja ogóreczki ma miec smak słodko kwasny ( to według własnego
uznania ) Surówka jest tania i naprawdę pasuje do wszystkiego i jest
piekielnie smaczna
Polecam i życze smacznego
Pozdrawiam Juliusz
Ps niektórzy mówią że żyją nie po to żeby jeśc , tylko aby żyć , no u mnie
to się ma na odrót