Susanna soloalbum November 2002 mam

1. Data: 2003-03-19 16:48:55

Temat: Re: Susanna soloalbum November 2002 mam
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Wlasnie aby tego uniknac pisalam bardzo wyraznie duzymi literami (raczej
nie lubie na gruce tego "I ja, i ja!") , ale zdaje sie troche
niedokladanie czytamy maile.(niestety)

Pozdrawiam. Beazuku

ela0626 napisał(a):

> Ja tak tylko sobie piszę, wzorków nie chcę (na razie).
> Prosiłaś na priva. Jakoś bardzo publiczne to Twoje priv:), zrobiło sie
> grupowe.
>
> Pozdr.
> Ela

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-19 22:32:39

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Prosze pisac na b...@p...onet.pl co tam kto jeszcze nie dostal.

Musialam wyczyscic caly katalog Mail wiec nie mam nawet pol adresu
teraz.

Bardzo prosze o kontakt Justynae K i Anne Z, ktore nie dostaly ani
kawaleczka jeszcze. Nie mam adresikow, a slepota nie widze na grupie.

Pozostalym zycze milego wyszywanka.

Pozdrawiam. Beazuku

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Do Białostoczanek
http://www.7ya.ru
free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe