wycieczka na wystaw

1. Data: 2003-03-18 17:31:17

Temat: wycieczka na wystaw
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela z Poznania, która organizuje różne kursy robótek ręcznych prosiła o
przekazanie informacji. Ela organizuje wycieczkę z Poznania do Łodzi na
wystawę rękodzieła artystycznego "Z nici Ariadny". Wszystkie chętne proszone
są o kontakt pod numerem telefonu kier 061 - 8490372.

1. Data: 2003-03-18 18:03:10

Temat: Re: wycieczka na wystaw
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Na targach turystycznych w Koninie widziałam "stoisko" Muzeum Tkactwa w Turku -
śliczne serwetki szydełkowe. Może byśmy zahaczyły o Turek po drodze, wzięłam
telefon do nich i moge się wypytać kiedy jest otwarte i co dokładnie tam jest.
Zosia

1. Data: 2003-03-18 18:13:57

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Mar 2003 19:03:10 +0100, m...@p...onet.pl
napisał(a):

> [...]
>telefon do nich i moge się wypytać kiedy jest otwarte i co dokładnie tam jest.
?????
Zosiu- czasem bywam w Turku. Mozesz podac adres tego Muzeum? A moze
jeszcze jakies dni, kiedy jest nieczynne?
Dziekuje
Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-03-18 19:12:48

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Sama jeszcze niewiele wiem, bo wczoraj i dzisiaj rzuciłam się w wir pracy i nie
zadzwoniłam:)) wiem,że mieszczą się w Starym Ratuszu, tak zapamiętałam, co
środę po południu spotykają się panie z kółka tkackiego, a telefon do Muzeum 0-
63...2784160. Hihi... mają tez bractwo rycerskie, nawet mieli na targach
fragment uzbrojenia na pokaz, wygladało to jak zrobione szydełkiem z drutu:)))
jak się pierwsza dowiem więcej to dam znać, a jesli Ty to też daj znać:)
pozdrawiam Zosia

Susanna soloalbum November 2002 mam
Do Białostoczanek
http://www.7ya.ru
free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne