Dzieci przebrane za zwierzątka

1. Data: 2003-03-18 18:34:54

Temat: Dzieci przebrane za zwierzątka
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=kkuzovkin
a&RubrID=721

Bardzo dużo dzieci...:)

Pozdrawiam
julita

1. Data: 2003-03-19 11:56:32

Temat: Re: Dzieci przebrane za zwierzątka
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3E7766CE.9030106@poczta.onet.pl...
> http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=kkuzovkin
a&RubrID=721

> Bardzo dużo dzieci...:)

Te zwierzątka pochodzą ze strony EMS http://www.maurer-stroh.com/ems.htm
Niestety są już niedostępne, a ja nie zdążyłam sobie ściągnąć tego
ostatniego obrazka - dragonbaby. Może go ktoś ma?
Gocha

1. Data: 2003-03-19 13:02:51

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety są już niedostępne, a ja nie zdążyłam sobie ściągnąć tego
> ostatniego obrazka - dragonbaby. Może go ktoś ma?

Przed chwilą byłam na stronce pani Ellen Maurer i wszystkie są dostępne,
dragon baby też.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-19 18:37:48

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przed chwilą byłam na stronce pani Ellen Maurer i wszystkie są dostępne,
> dragon baby też.
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

No nie wiem bo nie ma co sciagnac. Poza tym doszly dwi malpki i nie moge ich
miec. buu...
Z tego co zrozumialam nie beda juz darmowe.
Ania z Raszyna

1. Data: 2003-03-19 21:13:48

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem bo nie ma co sciagnac. Poza tym doszly dwi malpki i nie moge ich
> miec. buu...
> Z tego co zrozumialam nie beda juz darmowe.
> Ania z Raszyna

ostatni raz książke do angielskiego miałam w ręku 10 lat temu, lae wydaje mi
się,ze one będa od 1 kwietnia do ściągniecia...ale może źle zrozumiałam:( Zosia

1. Data: 2003-03-20 08:15:26

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatni raz książke do angielskiego miałam w ręku 10 lat temu, lae wydaje
mi
> się,ze one będa od 1 kwietnia do ściągniecia...ale może źle
zrozumiałam:( Zosia

Ja jeszcze dawniej, ale wydaje mi sie, ze strona EMS ma miesieczne
ograniczenie ilosci odwiedzin, szczegolnie jesli chodzi o darmowe wzory,
czyli na poczatku kazdego miesiaca nie ma problemow, pani Ellen Maurer-Stroh
napisala tez, ze bezdie walczyc o zwiekszenie limitu :)

Elzbieta

1. Data: 2003-03-20 09:22:57

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ich
> miec. buu...
> Z tego co zrozumialam nie beda juz darmowe.

Ups Weszłam tylko na stronkę, zobaczyłam że widać dzieciaczki i napisałam że
są, ale z tego co zrozumiałam to najprawdopodobniej od 1 kwietnia będą na
stronce www.patternsonline.com. A jeśli chodzi o te małpki to ja chyba mam
je u siebie tylko muszę poszukać. Poszperam i dam znać co mam. O.K. ?

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-20 09:52:26

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronce www.patternsonline.com. A jeśli chodzi o te małpki to ja chyba mam
> je u siebie tylko muszę poszukać. Poszperam i dam znać co mam. O.K. ?

Bede bardzo wdzieczna i poprosze.
Ania z Raszyna

1. Data: 2003-03-20 11:11:24

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede bardzo wdzieczna i poprosze.
> Ania z Raszyna

Sprawdzę dzisiaj w domku i jutro dam znać.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-20 11:32:33

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tej chwili na twardym w firmie mam:
- Christmas Kitten Baby
- Raccoon Baby
- Skunk Baby
- Turtle Baby.

Komuś podesłać?

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

wycieczka na wystaw
Susanna soloalbum November 2002 mam
Do Białostoczanek
http://www.7ya.ru
free-może juz takie macie, ale...to konie