Swędzi :))

1. Data: 2004-06-12 10:40:46

Temat: Swędzi :))
Od: "Krzysiek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilkunastu dni swedzi mnie moszna. Co to moze byc ? Dodam
ze przygodnych kontaktow seksualnych nie mialem ,higiene
utrzymuje ,nie mam zadnej wysypki ani stanu zapalnego
.Bardzo prosze o podpowiedzenie co to moze byc ?

2. Data: 2004-06-12 11:04:35

Temat: Re: Swędzi :))
Od: "Demostenes" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> utrzymuje ,nie mam zadnej wysypki ani stanu zapalnego
> .Bardzo prosze o podpowiedzenie co to moze byc ?

Polecam badanie cukru, gdyż może to być jeden z objawów.

Polecam na pierwszy ogień pójdź do sąsiada-cukrzyka i poproś o zbadanie
cukry na glukometrze (tylko pamiętaj na czczo i wieczorem przed badaniem też
nie jedz nic działającego na cukier <snickers>).

Pozdrawiam,

Marek.

3. Data: 2004-06-12 15:42:09

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jun 2004 12:40:46 +0200, Krzysiek napisał(a):

> [...]
> utrzymuje ,nie mam zadnej wysypki ani stanu zapalnego
> .Bardzo prosze o podpowiedzenie co to moze byc ?

Myj się mydlem dziecinnym, bieliznę pierz w proszku Jelp np.

--
Kaja

Leczenie kamicy pęcherzyka żółciowego
wczesne wstawanie,krotki sen-jak to leczyc ??
Krowie mleko
Czy można zminimalizować długośc potrzebnego snu ?
estreva