Swiadkowanie dwoch facetow

51. Data: 2007-07-31 20:26:55

Temat: Re: Swiadkowanie dwoch facetow
Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 22:26:45 +0200, Paulinka napisał(a):

> A co mieli zagrać "Stairway to heaven"?
> To nie są muzycy, to są pracownicy obsługujący instrumenty muzyczne.
> Mają do mózgu wklepany standard i wio!

Ech tam dorwalas mnie :P

Maja sie sekunde zastanowic nad tekstem wyspiewywanym.

Kri Z apropozycyjny

52. Data: 2007-07-31 20:33:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Ech tam dorwalas mnie :P
> Maja sie sekunde zastanowic nad tekstem wyspiewywanym.

Zawsze można olać orkiestrę i tak jak ja i zrobić sobie imprezę z
muzyką, którą się lubi. Było z taśmy, ale za to bez Sipińskiej, etc.
ciotki były zszokowane, ale my się dobrze bawiliśmy.

--

Paulinka

53. Data: 2007-07-31 20:43:03

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 22:33:23 +0200, Paulinka napisał(a):

> Zawsze można olać orkiestrę i tak jak ja i zrobić sobie imprezę z
> muzyką, którą się lubi. Było z taśmy, ale za to bez Sipińskiej, etc.
> ciotki były zszokowane, ale my się dobrze bawiliśmy.

Na imprezie po pierwszym slubie ludzie czesto wola miec muzyke live (nawet
marnej jakosci) niz mechaniczna, do slubu bryczka jezdza, lub limuzyne
wynajmuja, ja to doskonale rozumiem. Muzyka mechaniczna jest czyms
powtarzalnym, a ludzie wierza, ze ich malzenstwo bedzie czyms
niepowtarzalnym, pierwszym i jedynym. Generalnie ludzie chyba lubia live -
co innego miec seks a co innego ogladac pornola, nawet jezeli ten seks
bedzie gorszej jakosci niz obrazki.

Kri Z - cholera ide poogladac uczte babette ;)

54. Data: 2007-07-31 20:57:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> [...]
> niepowtarzalnym, pierwszym i jedynym. Generalnie ludzie chyba lubia live -
> co innego miec seks a co innego ogladac pornola, nawet jezeli ten seks

Ja miałam takie kryteria: miło i bezboleśnie. Nie lubię wielkiej pompy,
żadnych małostkowych bzdur. Nie zaprosiłam swojej ogromeeeeej rodziny, a
jedynie samych najbliższych, wybrałam kościół sentymentalnie, bo jest
piękny architektonicznie i w dzielnicy, którą lubię, na świadków
wybraliśmy przyjaciół, a sama impreza była w małym gronie (30 kilka
osób). Bardziej mnie cieszyło, że oni będą kaca odsypiać, a my już w
drodze do Zakopanego:)
--

Paulinka

55. Data: 2007-07-31 21:12:39

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 22:57:41 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
> wybraliśmy przyjaciół, a sama impreza była w małym gronie (30 kilka
> osób). Bardziej mnie cieszyło, że oni będą kaca odsypiać, a my już w

Rozumiem ze to bylo ad hoc a nie ad rem.

Kri Z zastanawiajacy sie skad ma takie poklady zlosliwosci :/

56. Data: 2007-07-31 21:16:38

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 22:57:41 +0200, Paulinka napisał(a):

Oooooo właśnie :)

> Nie zaprosiłam swojej ogromeeeeej rodziny, a
> jedynie samych najbliższych,

rodzice, rodzeństwo no i żyjący wówczas jeszcze dziadkowie oraz chrzestni
> wybrałam kościół sentymentalnie, bo jest
> piękny architektonicznie i w dzielnicy, którą lubię,

to na szczęście miałam w swojej parafii- neogotycka bazylika, księża-
przyjaciel i rodzina, ministranci- starzy znajomi, śpiew- zespół
duszpasterstwa

>na świadków
> wybraliśmy przyjaciół,
też.
kilka lat później na chrzestnych też wybraliśmy przyjaciół

a sama impreza była w małym gronie (30 kilka
> osób).

u nas nawet 30 nie było
--
Elżbieta

57. Data: 2007-07-31 21:24:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> I rozwod, a i smierc, czasami emerytura ;)

Na szczęście można jej nie dożyć...

> Kri Z wieczorowa pora, acz nie brunet

Qra, też mało inteligentna ;-)

58. Data: 2007-07-31 21:28:08

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jul 2007 23:24:57 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Qra, też mało inteligentna ;-)

Coz podobno to cecha recesywna. Za 200 lat bedziemy na topie ;)

Kri Z blueoczowy

59. Data: 2007-08-01 06:16:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coz podobno to cecha recesywna. Za 200 lat bedziemy na topie ;)

Albo pozamykani w rezerwatach

> Kri Z blueoczowy

Qra, ślepa ;-)

60. Data: 2007-08-01 06:19:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak dobrze samemu organizowac nie tylko impreze ale pozniejsze zycie...

Tylko jak pokazyje owo życie, to nie zawsze a czasem to i nieczęsto jest
możliwe...

> Ech...

He

Qra

prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki
cygaro?
staram sie znalezc cmentarz czasu niemieckiego na Slansku
Rodzina
Rozwód i alimenty