Święta i mikołajki tuż tuż

41. Data: 2007-11-14 08:37:31

Temat: Re: Święta i mikołajki tuż tuż
Od: "P...@o...pl" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> Ogólnie, przeforsowany pomysł z rolkami :D

Nie zapomnij o kasku, nakolannikach, nałokietnikach i zapasie wody
utlenionej :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

42. Data: 2007-11-14 08:47:32

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał

| Nie zapomnij o kasku, nakolannikach, nałokietnikach i zapasie wody
| utlenionej :)

Kask ma rowerowy ( chociaż podobno do rolek jest inny - ja się tam nie znam,
IMHO firmy sobie kabzę nabijają ) więc myślę że ujdzie, zwłaszcza że jest
solidnej firmy a nie marketowy :)
Nakolanniki, nałokietniki to już rola chrzestnych - niech też się wykażą ;)
Wodą utlenioną mogłabym polać jedynie w czasie kiedy Nika byłaby w głębokiej
śpiączce - do skaleczeń nie można podchodzić bliżej niz metr.
Zapas plastrów nawet w samochodzie mam podwójny ;)

Ogólnie cieszę się że to są rolki a nie kolejna Barbie albo coś tam do
stylizacji ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

43. Data: 2007-11-14 08:48:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jest kurnik. Ale ona nie ma dostępu :-P

I pewnie gra na zagraju, bo tam lepiej :-P

www.zagraj.pl

Pozdrawiam
Ewa

44. Data: 2007-11-14 08:52:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pewnie gra na zagraju, bo tam lepiej :-P
>
> www.zagraj.pl

Nie gra. Co najwyżej w pokera z kumplami z klasy u siebie, w pokoju.

Qra

45. Data: 2007-11-14 09:11:43

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> Wodą utlenioną mogłabym polać jedynie w czasie kiedy Nika byłaby w głębokiej
> śpiączce - do skaleczeń nie można podchodzić bliżej niz metr.

Nie problem - pistolet na wodę.

Adam

46. Data: 2007-11-14 09:46:31

Od: "P...@o...pl" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Nie problem - pistolet na wodę.

Z laserowym celownikiem :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

47. Data: 2007-11-14 09:49:22

Od: "P...@o...pl" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> Kask ma rowerowy ( chociaż podobno do rolek jest inny - ja się tam nie znam,
> IMHO firmy sobie kabzę nabijają ) więc myślę że ujdzie, zwłaszcza że jest
> solidnej firmy a nie marketowy :)

Kask to nie majątek, a rowerowy faktycznie ma się nijak do takiego na
rolki. Sprawdź w jakimś sklepie sportowym, jak wygląda jeden i drugi.

Oto hodujemy pokolenie, co to bez kasku z domu się nie ruszy :/

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

48. Data: 2007-11-14 10:02:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kask to nie majątek, a rowerowy faktycznie ma się nijak do takiego na
> rolki. Sprawdź w jakimś sklepie sportowym, jak wygląda jeden i drugi.
>
> Oto hodujemy pokolenie, co to bez kasku z domu się nie ruszy :/

Biedne dzieci

Qra

49. Data: 2007-11-14 10:07:08

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał

| Z laserowym celownikiem :)

i lassem żeby spętać dziecko i przytrzymać wystarczająco długo żeby celnąć.
Do zestawu proszę dodać zatyczki do uszu na co najmniej 250 decybeli i
bezpłatną kartę dla sąsiadów na błękitną linię ( czy tam inny kolor dla
przemocy w rodzinie ).

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

50. Data: 2007-11-14 10:19:57

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał
| Kask to nie majątek,

no sama nie wiem - 200 zł to dla niektórych może być dużo :)

| a rowerowy faktycznie ma się nijak do takiego na
| rolki.

zgadzam się, tylko że dla dzieci nie ma ( albo ja nie znalazłam ) takiego
rolkowego, za to w sklepach namiętnie wciskają kaski rowerowe i na rolki i
na rower ( dla dzieci )

|Sprawdź w jakimś sklepie sportowym, jak wygląda jeden i drugi.

ja wiem jak wyglądają i jakie są różnice między tymi kaskami dla dorosłych.
Dla dziecka nawet jakby się kupiło najmniejszy damski S to i tak będzie za
wielki na dziecięcą głowę.

| Oto hodujemy pokolenie, co to bez kasku z domu się nie ruszy :/

zmieniają się realia - niestety :(

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718