Syrop glukozowo-fruktozowy

161. Data: 2016-03-19 18:04:57

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek pisze:

> A ja myślałem, że ten Sokołowski jest bardziej rozgarnięty i stać go na
> lepszą argumentację.
>
> Równie dobrze mógłby powiedzieć, że możemy sobie polecieć na Księżyc,
> nie jest to ani zbadane ani zabronione :)
>
> Ech Sokołowski... jak dziecko z przedszkola:)

Błąd. Nie myśleć. W ogóle nie robić rzeczy, których robić się nie
potrafi, ani nie ma o nich pojęcia. Zajmować się tym tylko, co się
umie i co dobrze wychodzi.

Jarek

--
Socjały nudne i ponure, | Uczone małpy, ścisłowiedy,
Pedeki, neokatoliki, | Co oglądacie świat przez lupę

162. Data: 2016-03-19 18:07:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

pinokio wrote:

> To jest wada: pieniądze transferowane są od ludzi do koncernu
> Przez wieki a nawet tysiąclecia każdy rolnik część swojego plonu mógł
> przeznaczyć na wysiew i to było piękne. Ziarna GMO mają blokadę, że nie
> można ich użyć i trzeba kupować od koncernu.
> To że Monsanto zarabia wykorzystując rolników to jest wielka wada a nie
> zaleta!!!

zafiksowałeś się na Monsanto. A produktów GMO jest cała masa.
Uzywanych od dziesięcioleci.
Pomijając, że to tylko przyspieszenie procesu, który człowiek
wykorzystywał od tysiącleci. nie zjadłbyś tego co jedli nasi przodkowie.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

163. Data: 2016-03-19 18:10:32

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 17:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-18 15:56, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Ciekawi mnie trochę, czy te pomidory przywiozłeś ze sobą z Polski, czy
> to raczej białoruski postęp cywilizacyjny?

Pomidory były kupione w ichnim supermarkecie. Myślę, że to nowe
technologie wprowadzone u naszych sąsiadów, ale nie można też wykluczyć
importu (z Polski?).

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

164. Data: 2016-03-19 18:33:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 17:41, Wiesiaczek pisze:

> Zakładasz, że te grzyby bez robaka są hodowane oddzielnie, na chemii? :)

Nie. Próbuję zgłębić, na czym polega upodobanie do brzydkiego i
robaczywego. :)

BTW Kiedyś napisałam tutaj, że jestem wielbicielką czereśni. Zostałam
wyśmiana (przez jedną wielką zwolenniczkę naturalnej żywności), że
robaki zjadam. ;)

Ewa

165. Data: 2016-03-19 18:35:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 18:07, masti pisze:
> [...]
> Pomijając, że to tylko przyspieszenie procesu, który człowiek
> wykorzystywał od tysiącleci. nie zjadłbyś tego co jedli nasi przodkowie.

"tylko przyspieszenie procesu", wolę aby proces ten był powolny

166. Data: 2016-03-19 18:39:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> [...]
> Pomijając, że to tylko przyspieszenie procesu, który człowiek
> wykorzystywał od tysiącleci. nie zjadłbyś tego co jedli nasi

"Blokada GMO" wmontowana w odmiany bezpestkowe owoców i warzyw
też jest znana od wielu lat. I tak samo chłop musiał kupować od
producentów *nasiona* roślin, z których wyrastają rośliny dające
owoce pozbawione *nasion*. Sztuczka dobrze opanowana przez hodowców,
choć pewnie nierozumiała dla tych, których wewnętrzne życie koncernów
interesuje bardziej niż natura tego, co jedzą.

--
Jarek

167. Data: 2016-03-19 18:39:46

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2016 o 17:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-18 15:56, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Ciekawi mnie trochę, czy te pomidory przywiozłeś ze sobą z Polski, czy
> to raczej białoruski postęp cywilizacyjny?

Ale jeśli kładziesz nacisk na "postęp cywilizacyjny", to ironia nie jest
tu wskazana... Białorusini pod wieloma względami znacznie nas wyprzedzają.
Jest znacznie czyściej zarówno w miastach jak i na wsi a ludzie są
bardziej uprzejmi dla innych, otwarci, uśmiechnięci.
Byłem zaskoczony dziś, gdy tankowałem samochód o 3-ciej nad ranem,
dodatkowo zawracając sprzedawcy głowę doładowaniem Beltola, gdy tenże
okazał się bardzo uprzejmy i uczynny i na odchodne życzył mi szerokiej
drogi (o 3-ciej nad ranem!).
Co prawda spotkałem się z bardzo dobrym podejściem personelu w szpitalu,
ale kładłem to na karb jedynie profesjonalnego podejścia.
Tym bardziej znowu zdziwiłem się na granicy, gdy młody celnik zauważył
błędnie wpisany numer paszportu w deklaracji (wypełnionej wcześniej przy
wjeździe na Białoruś).
Myślałem, że będę miał poważne kłopoty, tymczasem on zgodził się na
poprawki i z uśmiechem i życzeniem szczęśliwej podróży przepuścił.
Zresztą wcześniej już zauważyłem, ze celnicy są uprzejmi i często
proponują pomoc, n.p. przy wypełnianiu dosyć zawiłej deklaracji.

Już samo moje zdziwienie wystarczy na uznanie tego za objaw postępu
cywilizacyjnego sąsiadów:)

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

168. Data: 2016-03-19 18:44:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choć pewnie nierozumiała dla tych, których wewnętrzne życie koncernów
> interesuje bardziej niż natura tego, co jedzą.

Zbierając zboże można część przeznaczyć na zasiew

169. Data: 2016-03-19 18:46:07

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2016 o 18:33, FEniks pisze:

> Nie. Próbuję zgłębić, na czym polega upodobanie do brzydkiego i
> robaczywego. :)

Jednym z argumentów może być fakt, że obecność robaków wyklucza
stosowanie chemii.

> BTW Kiedyś napisałam tutaj, że jestem wielbicielką czereśni. Zostałam
> wyśmiana (przez jedną wielką zwolenniczkę naturalnej żywności), że
> robaki zjadam. ;)
>
> Ewa

A te robaki nie były naturalne? Jakieś mutanty hodowane na sterydach czy
co? :)

170. Data: 2016-03-19 18:51:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Nie. Próbuję zgłębić, na czym polega upodobanie do brzydkiego
> i robaczywego. :)

Właśnie, zjawisko to samo w sobie jest bardzo ciekawe. Na bazarach,
takich pośledniejszych, można kupić qrze jajka z chowu klatkowego.
Sprzedawcy zanim włożą je do wiklinowego koszyka, za pomocą patyczka
samrują je... Właśnie, czy ktoś wie czym konkretnie oni je smarują?

--
Jarek (nie, nie chodzi mi o pisanki)

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...