Syrop glukozowo-fruktozowy

41. Data: 2016-03-17 15:54:59

Temat: Re: Syrop glukozowo-fruktozowy
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-03-17 o 15:48, FEniks pisze:

> Pij wodę, a zamiast soków jedz owoce lub sam z nich sok wyciskaj. BTW To
> mogłoby stać się sensem Twojego życia.

Jedzenie i picie wody sensem życia? hm, hm.
http://pl.memgenerator.pl/mem-image/minimalizm-twoj-
sposob-na-zycie-pl-ffffff
--
B.

42. Data: 2016-03-17 15:56:51

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem mówią, że bawić się w Stwórcę jest nieładnie.

Jedni mówią tak, a inni siak.
--
B.
https://www.youtube.com/watch?v=R6O1hok10eY

43. Data: 2016-03-17 15:57:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Pij wodę, a zamiast soków jedz owoce lub sam z nich sok wyciskaj.
> BTW To mogłoby stać się sensem Twojego życia.
> Zawsze też możesz dokładnie przeczytać, co jest w składzie na
> opakowaniu. Soki tłoczone z jabłek (do nabycia w Biedrze) nie
> mają syropu g-f.

Ale mają fruktozę w dużych ilościach (dla równowagi można w Biedrze
nabyć wino z glukozą).

--
Jarek

44. Data: 2016-03-17 15:58:01

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno widziano też krasnoludka jak szczy do mleka.

I nietopyrze tu są.
--
B.

45. Data: 2016-03-17 16:00:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2016 o 15:54, bbjk pisze:

> Jedzenie i picie wody sensem życia? hm, hm.

Raczej wyciskanie soku. Lepszy taki sens jak żaden.

Ewa

46. Data: 2016-03-17 16:02:10

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG. Pięniędzmi się człowiek nie naje.

Nie byłabym taka pewna.
http://elukmar.pl/pl/slodki-papier-jadalny-banknoty-
euro-600-szt.html
Tylko co z tym tam słodkim?
--
B.

47. Data: 2016-03-17 16:02:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mają fruktozę w dużych ilościach (dla równowagi można w Biedrze
> nabyć wino z glukozą).

Dlatego na pierwszym miejscu proponuję wodę. W sytuacji krytycznej można
ew. przedestylować.

Ewa

48. Data: 2016-03-17 16:04:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A potem takie, kiedy poszukiwano tego, co można jeść i jeść, a
> organizm tylko przepuści przez swe wątpia i nic sobie z tego nie zatrzyma.

A te są akurat bardzo pożyteczne dla wątpi.

Ewa

49. Data: 2016-03-17 16:18:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Raczej wyciskanie soku. Lepszy taki sens jak żaden.

Przy odrobinie wprawy można nawet wycisnąć esencję.

--
Jarek

50. Data: 2016-03-17 16:24:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przy odrobinie wprawy można nawet wycisnąć esencję.

Byłaby to esencja sensu stricto!

Ewa

Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Przeliczenie drożdzy na zakwas
Re: Chleb upieczony w garnku
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Blog pewnej chinozamężnej osóbki...