Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

171. Data: 2010-04-26 08:02:59

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 09:51:55 +0200, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Ja tam bym się zastanawiał.
> Można się na śmierć zakrztusić.
> I co potem na nagrobku napisać ?
> "Zmarła śmiercią tragiczną" ?

Z zazdrości można i bez zaksztuszenia.

172. Data: 2010-04-26 08:16:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Nadciąga pełnia.

Kurczę, Qra, ja też wysłałam wczoraj tutaj w odpowiedzi do sampi posta o
pełni, ale widzę, że nie doszedł jakoś. Przechwyciłaś go czy jak?

Ewa

173. Data: 2010-04-26 08:18:26

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nieudolne naśladownictwo Miszcza ;-)

Kim jest mój Miszcz, geniuszu?

Ewa

174. Data: 2010-04-26 08:22:35

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Kim jest mój Miszcz, geniuszu?
>
> Ewa

No Twój to nie wiem,
ale Izka wiadomo kogo typowała, zarzucając jemu hipokryzję.
Szkoda tylko, że nie zwróciła uwagi na celowość,
o której tyle razy pisał jej Miszcz,
zamiast prać bezrozumnie w pysk tych, których lubiła.
Choć z drugiej strony te lubienie wcale nie było lepsze.
Piotrek

175. Data: 2010-04-26 08:44:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No Twój to nie wiem,
> ale Izka wiadomo kogo typowała, zarzucając jemu hipokryzję.

Aaa, no tak, a ja już szpilę poczułam. ;)))

> Szkoda tylko, że nie zwróciła uwagi na celowość,
> o której tyle razy pisał jej Miszcz,
> zamiast prać bezrozumnie w pysk tych, których lubiła.

Hm, myślisz? To by było zbyt proste i takie głupie jakieś...

> Choć z drugiej strony te lubienie wcale nie było lepsze.

Może to nie było lubienie w takim razie.

Ewa

176. Data: 2010-04-26 08:45:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Napisałabym coś, ale ugryzłam się w palucha ;)

Ile miał? Mierzyłaś linijką czy pudełkiem zapałek?

Qra

177. Data: 2010-04-26 08:47:11

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja to bym się bała spotkać ;)
>
> BTW http://pl.wikipedia.org/wiki/Pochwa_(anatomia_cz%C5%
82owieka)
> Pochwa (łac. vagina) - odcinek żeńskich dróg rodnych. Jest przewodem
> mięśniowo-błoniastym, silnie rozciągliwym i elastycznym, długości 5 cm
> do 14 cm (zazwyczaj 6 cm do 8 cm).
>
> 24,5 to musi być wyzwanie :D

Hm, ciekawe czy sprzedają wibratory tej wielkości. Jeżeli tak, to byłby
to jakiś dowód, że jest na taką wielkość faktyczne zapotrzebowanie.

Ewa

178. Data: 2010-04-26 08:47:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Kurczę, Qra, ja też wysłałam wczoraj tutaj w odpowiedzi do sampi posta o
> pełni, ale widzę, że nie doszedł jakoś. Przechwyciłaś go czy jak?

Światło też rozszczepiam.

Qra

179. Data: 2010-04-26 08:53:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Światło też rozszczepiam.

To koniecznie musimy się spotkać, bo córka marudzi, że chce tęczę zobaczyć.

Ewa

180. Data: 2010-04-26 09:18:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ile miał? Mierzyłaś linijką czy pudełkiem zapałek?

Szkiełkiem. I okiem. I calówkom.

--
Pozdrawiam - Aicha

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?