Systemy półek mocowanych na pionowych szynach

11. Data: 2007-03-14 10:44:26

Temat: Re: Systemy półek mocowanych na pionowych szynach
Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Fonon napisał(a):
> A jaki system - producent? Może uogólnienie jest krzywdzące?
Nie mam pojecia, z castoramy, nie najtanszy. Ale wiesz jak to jest -
kupi sie i zamontuje, wisi pol roku a dopiero jak sie cos stanie to sie
czlowiek zastanawia co to bylo..

> Jakie wsporniki mocowały półkę 40 cm? Przy tej głębokości powinny być
> potężne. Środek masy monitora crt wypada blisko powierzchni ekranu -
> czyli krawędzi półki. Moja wiekowa 15tka na biurku ma prawie 40 cm.
> głębokości.
Najwieksze z dostepnych, wystawaly nawet przed polke. Wygladaly
solidnie... U mnie 21" dostawiony plecami do sciany plaszczyzne
kineskopu ma 51cm od sciany. A srodek ciezkosci - idealnie na obrotowej
nodze, jakies 2/3 od sciany, z tym ze to trinitron i wazy 70kg. Te 15 i
17 to bylo naprawde lekkie badziewie, moze po 5-10kg maksymalnie.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

12. Data: 2007-03-14 11:58:31

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK wrote:
> Nie mam pojecia, z castoramy, nie najtanszy.

O ile pamiętam, to w Castoramie jest właśnie chwalona Elfa...

> Najwieksze z dostepnych, wystawaly nawet przed polke. Wygladaly
> solidnie...

W Elfie jest chyba skok w wymiarach wsporników - 270 mm, a potem 570
(wystawałoby całkiem sporo)...

Tak czy inaczej opinie są podzielone i co tu robić!
Dziękuję i pozdrawiam,
Piotr

13. Data: 2007-03-14 13:01:05

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> W Elfie jest chyba skok w wymiarach wsporników - 270 mm, a potem 570
> (wystawałoby całkiem sporo)...
Moze to nie elfa, wsporniki wystawaly okolo 8-10cm, polka miala rowno
40cm szerokosci (nie wiem czy te wsporniki to sie licza od krawedzi
pionowej listwy, czy od plaszczyzny sciany?) wiec niezbyt na 57cm
pasuje. Ale kupowane bylo z 4-5 lat temu, wiec moze wtedy co innego sie
sprzedawalo.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

14. Data: 2007-03-14 16:08:46

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartekK wrote:
> Moze to nie elfa,(...) Ale kupowane bylo z 4-5 lat temu, wiec moze wtedy co innego
sie
> sprzedawalo.

Pewnie tak, rotacja dostawców jest duża.
Pozdrawiam,
Piotr

15. Data: 2007-03-14 17:35:11

Od: tescu <t...@M...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze lepiej cos takiego??
http://www.denovo.pl/data/kategorie/21/foto2_5.jpg

16. Data: 2007-03-16 08:18:51

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tescu wrote:
> moze lepiej cos takiego??
> http://www.denovo.pl/data/kategorie/21/foto2_5.jpg
To niestety nie są połki wiszące na ścianie, ale regał, który stoi na
podłodze. Odpada.
Piotr

Szukam firmy/ekipy brukarskiej (okolice Krakowa)
Cykające rury od centralnego ogrzewania
Drewno w lazience
wybór odkurzacza
ile za robocizne budowa domu?