Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta

1. Data: 2009-10-24 13:08:51

Temat: Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta
Od: drumik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chodzi mi o metode szacowania ilosci w zaleznosci od ilosci dan i osob
obecnych na kolacji. Oczywiscie tak zeby nie zostalo zbyt wiele no i
oczywiscie nie zabraklo. Prosze o jakies sugestie lub sposoby, jesli
takowe istnieja.
Jesli beda potrzebne dodatkowe informacje to oczywiscie dolacze.
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam,
drumik

2. Data: 2009-10-24 20:28:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 06:08:51 -0700 (PDT), drumik napisał(a):

> Witam,
> chodzi mi o metode szacowania ilosci w zaleznosci od ilosci dan i osob
> obecnych na kolacji. Oczywiscie tak zeby nie zostalo zbyt wiele no i
> oczywiscie nie zabraklo.

Mnie się żadne szacunki nie udają - i tak zawsze wydaje mi się, ze
wszystkiego będzie za mało, a okazuje się, że znów przesadziłam z ilością.
No cóż, tak to jest z tymi Świętami - oszacować to ja mogę liczbę kotletów
na obiad na dwie osoby w dniu powszednim - i to z dokładnością do trzech
:-)

--

Ikselka.

jakie cisto do małych silikonowych foremek
Co dziś u Was...
patelnia
patelnia?
Ciasto na chleb żytni