jakie cisto do małych silikonowych foremek

1. Data: 2009-10-23 18:57:43

Temat: jakie cisto do małych silikonowych foremek
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam małe silikonowe foremki, takie twarze postaci z bajek ( w Lidlu
zresztą) i pytanie moje, jakie cisto będzie najlepsze, alby te twarze
wyszły najbardziej odbite.
Próbowałam babki efekt taki sobie , próbowałam z przepisu z książeczki
dołączonej do foremek, wyszło mi bardzo gęste ciężkie ciasto efekt w
miarę dobry, ale wydaje mi się , że może być lepiej. macie jakieś
doświadczenia ??