Szacunek

1. Data: 2003-08-20 16:51:56

Temat: Szacunek
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób można odbudować szacunek do siebie u osoby której się
"podpadło"?
Może ktoś ma jakieś pomysły albo poleci literaturę? :]

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-08-20 22:21:39

Temat: Re: Szacunek
Od: "Marta" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposób można odbudować szacunek do siebie u osoby której się
> "podpadło"?
> Może ktoś ma jakieś pomysły albo poleci literaturę? :]

Zależy w jaki sposób się podpadło.
Odbudowa nie zawsze jest możliwa..
Trudno tak ogólnie.

Marta

1. Data: 2003-08-21 11:09:48

Od: "mała" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposób można odbudować szacunek do siebie u osoby której się
> "podpadło"?
> Może ktoś ma jakieś pomysły albo poleci literaturę? :]

Szacunek do wlasnej osoby jest najwazniejszy!
Jesli inni zobacza, ze szanujesz siebie oni tez zaczna cie szanowac, nawet
ci , ktorym podpadlas...

mala

1. Data: 2003-08-21 17:23:25

Od: "Trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szacunek do wlasnej osoby jest najwazniejszy!
> Jesli inni zobacza, ze szanujesz siebie oni tez zaczna cie szanowac, nawet
> ci , ktorym podpadlas...

Doświadczyłaś tego osobiście czy tak tylko ci się wydaje?

Trurl

1. Data: 2003-08-21 18:50:02

Od: "mała" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trurl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Doświadczyłaś tego osobiście czy tak tylko ci się wydaje?
>
> Trurl
akurat tego doswiadczylam ... moze poprostu mialam duzo szczescia?

mala

1. Data: 2003-08-22 07:31:00

Od: "Trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> akurat tego doswiadczylam ... moze poprostu mialam duzo szczescia?

Pytam, bo znam podobną teorię, według której wszystko czego doświadczamy w
życiu jest odbiciem naszego wnętrza. Na codzień trudno to zauważyć, ta
zależność mogłaby wyjść na jaw w jakiś ekstremalnych przypadkach, np.
głęboki szacunek do samej siebie sprawia, że wszyscy inni też podchodzą do
ciebie z szacunkiem, i jest to oczywiście mechanizm nieświadomy. Szczerze
mówiąc, to mimo, że spotkałem się z takimi przypadkami, to ten 'mechanizm'
jest dla mnie niewytłumaczalnym fenomenem. Zastanawiam się czy to ogranicza
się tylko do szacunku. Czy mogę spytać jak to jest u ciebie?

Trurl

wojna kosmicko-tyczkowa
DZIECI W BECZCE
ONA MI JAJA URWIE - a ja jej cycki