Szafka nocna szerokości 20 cm

1. Data: 2006-12-06 19:27:59

Temat: Szafka nocna szerokości 20 cm
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można taką kupić w necie/DC?
Szukam i nie mogę znaleźć. Ew. mogę spróbować
samemu zbić, pod warunkiem że można kupić
takie elementy.

Pozdr.
R.

2. Data: 2006-12-07 12:59:51

Temat: Re: Szafka nocna szerokości 20 cm
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

byle meblarz powinien zrobić na zamówienie.
--
Jackare

3. Data: 2006-12-08 11:01:47

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:457709f5$0$17949$f...@m...aster.pl,
Od: Rysiek G. <r...@o...pl>
Było:
> Gdzie można taką kupić w necie/DC?
> Szukam i nie mogę znaleźć. Ew. mogę spróbować
> samemu zbić, pod warunkiem że można kupić
> takie elementy.

W każdym sklepie z płytami, sklejkami, drewnem są fachowcy od przycinania,
którzy przycinają... ;-)
Narysuj sobie - w skali - szafkę (konstrukcję koniecznie skopiuj jeśli nie
masz przygotowania), ale rysunek musi uwzględniać grubość materiału, metodę
połączenia elementów, sposób wykończenia (uładnienia surowca).
Na podstawie rysunku zrób spis elementów, które będziesz potrzebował oraz
ich wymiary.
Aha, radzę nie zbijać gwoździami tylko zastosować jakieś kołki drewniane czy
wkręty samo naciągające (takie z rzadkim gwintem).

http://www.popieramjow.pl/jow.php

4. Data: 2006-12-08 11:08:00

Od: "Grzesiex" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbować
samemu zbić, pod warunkiem że można kupić
takie elementy.

W OBI przytną ci na wymiar jakie chcesz kawałki płyty i jeszcze okleją, dokupisz
kołki i śruby do
mebli potem 4-ro pack i do domu poskładać to wszystko. Ja w domu wszyskie szafki
robie sam bo żonka
wymyśla takie wymiary że nie sposób dostać gotowych, ale dzięki temu wykorzystuje w
optymalny sposób
wolne miejsce.
grzesiex

Re: pralko-suszarka