Szafka w łazience

1. Data: 2003-10-06 20:59:45

Temat: Szafka w łazience
Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie z jakiej płyty wiórowej zrobić szafki do łazienki. Czy ze zwykłej
ogólnodostępnej jakoś specjalnie zabezpieczonej przed wilgocią czy jakiejś
specjalnej.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

pozdrawiam

Bogi

1. Data: 2003-10-07 08:47:22

Temat: Re: Szafka w łazience
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogi napisał(a):

> [...]
> ogólnodostępnej jakoś specjalnie zabezpieczonej przed wilgocią czy jakiejś

Jeżeli ze zwykłej płyty wiórowej, to nie żałuj pieniędzy na wykończenie
brzegów. Nie jakaś tam szmaciana tasiemka PCV na żelazko ( to moża dać
co najwyżej na wewnętrzne półki ), lecz oklejką z ABS, tzw. Raukantex.
Może być cieniutka, np. 1 mm. Jezeli ściany boczne mebla będą także jego
nogami, wypada je obłożyć specjalną bezbarwną taśmą która będzie
chroniła przed wilgocią.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-10-07 11:11:24

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też z lakierowanego mdf-u. Lakieruje się front i krawędzie. Nie ma
wówczas okleiny i szczeliny, w którą może wnikać wilgoć. Do tego kolor można
sobie dowolny wybrać. Ale zapewne droże wyjdzie niż zwykła płyta wiórowa.

Pzdr
Mc

kolektory słoneczne
WAWA Przyjme lub odkupie lodowke