Szaleńcy

11. Data: 2020-03-29 14:45:26

Temat: Re: Szaleńcy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 13:34, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
22900114692053&id=100009162671508

> A tak na temat. Czy u was tez w zwiazku z wirusem przesunieto na
> pazdziernik zmiane czasu?
>
> https://tinyurl.com/s2s793h

to jest pierdolonie kotka za pomoca mlotka, od dawna slyszy sie o
zlikwidowaniu zmian, z jakiego powodu rzad niemiecki chce z tym pojechac
wykorzystujac do tego epidemia to wyjasnic nie moge

--
gazebo

12. Data: 2020-03-29 14:48:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 13:45, FEniks pisze:
22900114692053&id=100009162671508

> Nie.
>
> Dzięki profesjonalnemu i szybkiemu działaniu naszego rządu oraz
> wstawiennictwu najjaśniejszego nam panującego prezydenta właśnie dziś
> kwarantanna została skrócona o godzinę.
>
> Ewa

czy mysmy zyli w czasach rownoleglych? :]

--
gazebo

13. Data: 2020-03-29 14:56:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 13:48, gazebo pisze:
22900114692053&id=100009162671508

> czy mysmy zyli w czasach rownoleglych? :]

i widzisz Trybun, to jest podstawowy powod dlaczego faceci szaleja za
kobietami, ich zmysl, inteligencja, dowcip, a to, ze umieja prowadzic
samochod robic makijaz to akurat ty nie musisz sie w tym czasie golic i
pic kawy

--
gazebo

14. Data: 2020-03-29 15:08:13

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.03.20 um 14:48 schrieb gazebo:
22900114692053&id=100009162671508

> czy mysmy zyli w czasach rownoleglych? :]

Moze sie niektorzy obudza jak niezle pierdyknie? Choc pewnie poszukaja
gdzies jakichs winnych? Wazne ze daleko od siebie.

Gdzies w PL ksiadz obchodzi blokowiska z monstrancja, inny lata
helikopterem z relikwiami, ich szefowie odwolali sie do Jahwe, ktory
karze za grzechy, a w Gruzji (ogladalem vlog podrozniczy) pop jezdzi z
wiadrem wody swieconej i odgania wirusa (wczesniej bronil tak ojczyzne
przeciw LGBT).

Btw. Czytam wlasnie powiesc pt. "Parallelwelt" a wiec "Czas rownolegly"
o kobiecie, ktora nagle (kryzys) traci dobrze platna prace i staje sie
bezrobotna. Autorka prowadzi m.in. knajpe pod tym samym tytulem w Hamburgu.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

15. Data: 2020-03-29 15:11:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 14:34, Sylvio Balconetti pisze:

> A tak na temat. Czy u was tez w zwiazku z wirusem przesunieto na
> pazdziernik zmiane czasu?
>
> https://tinyurl.com/s2s793h

A co to za stronka?
To potwierdzona wiadomość? Bo nigdzie indziej nie znajduję takiej
informacji.
Nawet der spiegel nic o tym nie pisze, a chyba by napisali? (albo źle
szukałem...)

Wysłałem zapytanie do znajomego lokalsa i czekam na odpowiedź co on na to :)

Pozdrawiam
Piotr

16. Data: 2020-03-29 15:14:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 14:08, Sylvio Balconetti pisze:
22900114692053&id=100009162671508

> Moze sie niektorzy obudza jak niezle pierdyknie? Choc pewnie poszukaja
> gdzies jakichs winnych? Wazne ze daleko od siebie.

nie da rady, ludzka natura, another brick in the wall, is there anybody
out there

> [...]
> bezrobotna. Autorka prowadzi m.in. knajpe pod tym samym tytulem w Hamburgu.

wez pod uwage, ze swiat zwariowal
--
gazebo

17. Data: 2020-03-29 16:58:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 15:11, Kviat pisze:

> [...]
> szukałem...)
>
> Wysłałem zapytanie do znajomego lokalsa i czekam na odpowiedź co on na

No więc wygląda na to, że to jakaś stronka zamieszczająca fejkowe
informacje. Coś jak nasze prawackie "niezależne" poratle.

Dostałem zwrotne info od lokalsa, że to jakaś bzdura.

Daj znać, czy coś się zmieni
https://time.is/pl/Germany

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2020-03-29 17:27:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 14:56, gazebo pisze:
> [...]
> kobietami, ich zmysl, inteligencja, dowcip, a to, ze umieja prowadzic
> samochod robic makijaz to akurat ty nie musisz sie w tym czasie golic

I lubię też gotować, o!

Ale nie taka ze mnie znowu kali-babka. ;-)

Ewa

19. Data: 2020-03-29 17:28:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 14:48, gazebo pisze:
22900114692053&id=100009162671508

> czy mysmy zyli w czasach rownoleglych? :]

Raczej byłeś godzinę z tyłu.

Ewa

20. Data: 2020-03-29 17:42:05

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=25
22900114692053&id=100009162671508

> "Dziś w nocy szaleńcy z Prawa i Sprawiedliwości uchwalili możliwość
> korespondencyjnego głosowania dla wyborców

Widocznie realizują pomysły poprzedników.
https://twitter.com/waldemarkowal/status/12439779310
69800449

POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Piąte Królestwo...