Szamanizm Berta Hellingera

61. Data: 2014-01-17 16:09:58

Temat: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> Ten twój wyraz
>
> ?????
>
> nie oznacza wcale "Yesu" w hebrajskim.
> To jakiś zlepek literek, który wymyślili nawiedzeni okultyści.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Yahshuah
>
> "The pentagrammaton Yahshuah (Hebrew: ??????) has no support in
> archeological
> findings, such as the Dead Sea scrolls or inscriptions, nor in
> rabbinical texts as a form
> of Joshua."
>
> Nie znaczy to więc kompletnie nic, poza objawami twej narastającej
> głupoty.

Jako wrocławianin powiem, że to imię z kodeksu odnalezionego w 1928 w
Breslauer Universitatsbibliothek, zawierającego kalendarz astrologiczny
autorstwa Tychona de Brahe. Bibliotekę oszczędziła pożoga wojny i księga
znajduje się do dzisiaj w moim mieście. Wraz z mocą PENTAGRAMMATON!

--
????
???

62. Data: 2014-01-17 16:52:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-16 21:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A co jeszcze?

> Siedem!
> :-))))
> p.s.
> Co dobrego, Szanowna Qrko?:-)

Nic.

63. Data: 2014-01-17 16:52:52

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 16:52, Qrczak pisze:

> Nic.

nie ma ziarenek?

64. Data: 2014-01-17 17:18:20

Temat: Re: Szamanizm ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 16:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie zaszkodzi. (...)

Znowu ten zgniłek "pierdzi-bzdure" się przypałętał. Poza kłamstwami,
hipokryzją i oszczerstwami nie ma w zasadzie nic do gadania.
To jakaś wypaczona parodia demonicznie opętanego ateisty.
Egzorcyzmy na grupie odprawia, tak jakby chciał wygonić
Słowo Boże za pomocą święconej wody. Ciężko znaleźć
większego oszołoma i nawiedzonego głupka w jednym.

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

65. Data: 2014-01-17 17:24:11

Od: Klin <""klin\"@wp.pl, ,"> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 14:14, Nemrod pisze:

> Z tych liter nijak taka liczba nie wychodzi [10+5+300+6+5=326].
>
> http://www.hebrew4christians.com/Grammar/Unit_One/Al
eph-Bet/aleph-bet.html

> [...]
>
> ?????
>
> Licząc od prawej do lewej : [10+5+6+300+70=391].
>
> Nawet najdłuższa forma wykorzystana przez rabina Kaduriego,
> w jego słynnej nocie wygląda tak :
>
> ??????
>
> [10+5+6+300+6+70=397].
>
> Istnieje też współcześnie forma bardzo skrócona, która tym bardziej
> twojej liczby nie daje
>
> ???
>
> [10+300+6=316]. A więc wytrzasnąłeś to po prostu z sufitu.
> Diabeł ci namącił w głowie, i teraz wszędzie widzisz jakieś
> symbole szatańskie, nawet tam gdzie ich kompletnie nie ma.

Nie ma sensu prowadzić takie wyliczenia bo one tylko
sugerują, że ta kabalistyczna hochstaplerka może mieć
jakieś głębsze znaczenie.

66. Data: 2014-01-17 17:29:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-17 16:52, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

Mocne.
Sam wymyśliłeś, czy copy/paste?

67. Data: 2014-01-17 17:43:21

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 17:24, Klin > pisze:
> Nie ma sensu prowadzić takie wyliczenia bo one tylko
> sugerują, że ta kabalistyczna hochstaplerka może mieć
> jakieś głębsze znaczenie.

Może i nie ma w tym większego sensu, ale jak ktoś
manipuluje w pseudohebrajskim w celu wykazania,
że imię Zbawiciela ma jakąś wężową zawartość,
to jednak widać, że coś mu się we łbie pomieszało.

68. Data: 2014-01-17 17:44:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]
> Słowo Boże za pomocą święconej wody. Ciężko znaleźć
> większego oszołoma i nawiedzonego głupka w jednym.

Na razie to Nemrodzie pracujesz sobie na zaostrzony Azkaban z dementorami z
powodu prób szerzenia popłochu i defetyzmu.

--
????
???

69. Data: 2014-01-17 17:48:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> Może i nie ma w tym większego sensu, ale jak ktoś
> manipuluje w pseudohebrajskim w celu wykazania,
> że imię Zbawiciela ma jakąś wężową zawartość,
> to jednak widać, że coś mu się we łbie pomieszało.

Samemu tobie się pomieszało. Zamiast być sługą filozofii wieczystej słuchasz
podszeptów Wielkiego Inkwizytora i jego rzymskich rozłamowców mających krew
na rękach. Rzeki krwi.

--
????
???

70. Data: 2014-01-17 17:50:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> [...]

podszeptów Wielkiego Inkwizytora i jego rzymskich rozłamowców mających krew
na rękach. Rzeki krwi. Krew żąda krwi, kainito.

--
????
???

Ideał kobiecej urody