Szampon czy farba koloryzująca ?

1. Data: 2005-10-13 08:25:34

Temat: Szampon czy farba koloryzująca ?
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
co jest zdrowsze dla włosów - szampon koloryzujący czy farba ?
Pozdrawiam
mk

1. Data: 2005-10-13 18:36:42

Temat: Re: Szampon czy farba koloryzująca ?
Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,
> co jest zdrowsze dla włosów - szampon koloryzujący czy farba ?
> Pozdrawiam
> mk

Ostatnio rozmawialam o tym z moja fryzjerka, powiedziala ze z dwojga zlego
lepsza farba, bo jedyne czym sie roznia to % wody utlenionej, no chyba ze
takie w saszetkach to nie wiem co one tam maja :/ Nie ma watpliwosci ze
farba bardziej niszczy wlosy, ale efekt jest bardziej trwaly - czyli
farbujesz nie tak czesto jak przy szamponie, no i do farb sa teraz rozne
dodatki - typu odzywki i takie tam, ktore w zastosowaniu z farba w sumie -
tak przynajmniej ja uwazam mniej niszcza wlosy.
Co prawdaz nie mam ogromnego doswiadczenia z farbami - bo do tej pory
stosowalam bardzo czesto szampony myslac ze one nie szkodza wlosom, ale
teraz zaluje ze wczesniej nie zainteresowalam sie farbami, ale nie takimi za
8zl, warto siegnac po te drozsze, niby ok 10zl wiecej, ale warto, z czystym
sumieniem moge polecic farbe Loreal Excellent /chyba tak to sie pisze/ bo ma
serum ochronne, i odzywke po farbowaniu, jestem zachwycona ta farba :)
Zreszta ktos mi ja tu polecil :)

Wlosy sa super, mieciutkie, lsniace, i tylko do drugiego mycia troszke kolor
stracil na intensywnosci i stal sie taki jak na opakowaniu - czyli taki jak
chcialam :)
Juz nigdy wiecej nie uzyje szamponu, bo mialam po nim siano na glowie a
kolor bardzo szybko znikal.

(Wawa) depilacja laserowa
Truskawa i problemy natury celno podatkowej :(
Jaka alternatywa zamiast wizyty u kosmetyczki?
Jaka alternatywa zamiast wizyty u kosmetyczki?
co warto przywiezc z USA?