Szanowny panie gistapo

11. Data: 2015-02-16 19:26:36

Temat: Re: Szanowny panie gistapo
Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 18:43, XL pisze:

> Trochę za długie na sygnaturkę, ale sobie podzielę :-)

Pan "Kryształek":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Abraham_Gancwajch

Pan "piramidka":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Salomon_Morel

Pani "jajeczko":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Julia_Brystiger

etc.

12. Data: 2015-02-16 22:02:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spierdalaj donosicielu z tego wątka, właśnie takie kurwy jak ty donosili na żydów i
innych, buraczane skurwysyny.

13. Data: 2015-02-16 22:26:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

18 marca 1943 Kierownictwo Walki Cywilnej ogłosiło:

"
Każdy Polak, który współdziała z ich morderczą akcją czy to szantażując, czy
denuncjując Żydów, czy to wyzyskując ich okrutne położenie lub uczestnicząc w
grabieży, popełnia ciężką zbrodnię wobec praw Rzeczypospolitej Polskiej i będzie
niezwłocznie ukarany...[6]

14. Data: 2015-02-16 22:29:52

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:03:53 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
ps.com...

> [...]
> tragedii?
>
> Minęło 70 lat od najazdu na Polskę jej sąsiadów. Doświadczenia tamtych
> czasów wciąż dają znać o sobie, a narosła niechęć przez pewne środowiska
> Żydowskie stale jest podsycana. Pojawiają się różne paszkwile jak prace
> Kosińskiego, Grossa, w Gazecie Wyborczej, Tygodniku Powszechnym i innych
> czasopismach. Jednocześnie polityka rządu robi wrażenie, jakby rozwojowi
> kraju przeszkadzała polskość i polscy patrioci. Dlatego tak ważne dziś
> staje się zawołanie: Żeby Polska była Polską!

i-polakow

ctrl C, ctrl V

15. Data: 2015-02-16 22:43:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 13:29:52 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

ps.com...

i-polakow

> ctrl C, ctrl V

No. Zrób to samo - i umieść w swojej głowie.

16. Data: 2015-02-16 22:44:43

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 19:26:45 UTC+1 użytkownik dr Schultz i koń Fritz
napisał:

> Pan "Kryształek":
> [...]

stoi na stacji lokomotywa, ciezka ogromna...

17. Data: 2015-02-16 22:51:49

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 22:43:58 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No. Zrób to samo - i umieść w swojej głowie.

sprobuj wcieranie octu w swedzace miejsca. podobo pomaga?

18. Data: 2015-02-16 23:12:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 13:51:49 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> sprobuj wcieranie octu w swedzace miejsca. podobo pomaga?

Coś mi tu czosnkiem zajeżdża...

19. Data: 2015-02-17 07:43:10

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:13:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Coś mi tu czosnkiem zajeżdża...

proponuje diete lekkostrawna, ale i tak wole zapach czosnku od zapachu kiszonej
kapusty

20. Data: 2015-02-17 10:14:28

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 22:44, k...@g...pl pisze:

> stoi na stacji lokomotywa, ciezka ogromna...

Odrobinę trudniejsze:

"Dziecko nie jest żołnierzem, nie broni ojczyzny, choć wraz z nią cierpi.
O opinię nie trzeba się ubiegać, bo nie jest wyborcą: nie grozi,
nie żąda, nie mówi."

Żydek z pejsami
Można? Można!
Kto to powiedział?
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii
Zamiast stosować protezy odszukać przyczynę patologii