Szarlotka. Prawda i mit.

1. Data: 2004-08-25 16:03:13

Temat: Re: Szarlotka. Prawda i mit.
Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces Gusiek <a...@W...onet.pl> zwrócił błąd:

> Na pewno nie. Przynajmniej nie szarlotka. A miękkie jest pewnie, jak się
> rozmoczy od jabłek :)

Och, dzięki. Pewnie tak jest, właśnie kończę szarlotkę (którą zrobiła moja
Mama) i ona taka właśnie jest. W sumie gdyby to było drożdżowe to takie
zakalcowate... ale dla mnie takie jest najlepsze. :D

Saiko Kila -- JID: s...@c...pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze
możesz nim gościa walnąć..." (Snatch, 2000)