Szcepienie 5-cio latka - ból przedramienia

1. Data: 2004-08-12 09:28:21

Temat: Szcepienie 5-cio latka - ból przedramienia
Od: "Danynx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko miało wczoraj szczepienie bodajże przeciw tężcowi, błonnicy
(typowe szczepienie 5-cio latka. Dzisiaj ręka w tym miejscu widocznie
zaczerwieniła się, spuchła i stwardniała. Czy można robić jakieś okłady w te
miejsce (jakie ?) aby uśnieżyć trochę ból. Ile trwa zazwyczaj ten ból ?

2. Data: 2004-08-12 09:55:09

Temat: Re: Szcepienie 5-cio latka - ból przedramienia
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-12 11:28:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Danynx* skreślił te oto słowa:

> [...]
> miejsce (jakie ?) aby uśnieżyć trochę ból. Ile trwa zazwyczaj ten ból ?

Mi C.Jola poleciła okłady z sody (pol łyzeczki na szklanke wody) - pomaga.
Boli podobno około tygodnia (szczepienie przeciw tężcowi).
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

zolty kolor jezyka
czy można już leczyć adrenoleukodystrofię (ADL) ?
lamblioza
biedne chore oczy
Objawy zespołu Gilberta?