Szczepionki to zło?

41. Data: 2017-12-18 16:17:16

Temat: Re: Szczepionki to zło?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I tak cię to strasznie boli, że ktoś na koncercie potapla się w błocie?

Życie to nie koncert. Beztroskie błotne ,,taplanie" pryska na innych.
--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

42. Data: 2017-12-18 16:34:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 16:17, XL pisze:

> Życie to nie koncert.

A dupa to nie słońce.
Ale ogarniasz, że mowa jest o koncercie?

> Beztroskie błotne ,,taplanie" pryska na innych.

To nie pryskaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2017-12-18 16:49:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2017 o 16:34, Kviat pisze:
> A dupa to nie słońce.
> Ale ogarniasz, że mowa jest o koncercie?

A czy pijak jest wolny? W więzieniu (np. Wyszyński) można być bardziej
wewnętrznie wolnym, niż zniewolonym jak pijak czy narkoman.
A tymczasem wg 'wolnościowców' każdy ma mieć prawo się zniewolić i to
nazywają 'wolnością'.
'wolnościowcy' dzielą się na :
- liberałów
- libertarian
- libertynów

Libertyni głoszą potrzebę wolności "od pasa w dół" ;-)

44. Data: 2017-12-18 17:20:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 16:49, pinokio pisze:

> A czy pijak

Skup się.
Jak nie ma krawata i potapla się w błocie na koncercie, to od razu pijak?
Ty pewnie od razu urodziłeś się stary i artretyzm nie pozwolił ci się
pobawić w młodości. To stąd ta zazdrość?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2017-12-18 18:31:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A dupa to nie słońce.
> Ale ogarniasz, że mowa jest o koncercie?

Ale (nie) ogarniasz, że ,,koncert" to tylko metafora i mowa jest o Wolności
- nie tylko na koncercie?

> To nie pryskaj.

To ty siedzisz w błocie.

46. Data: 2017-12-18 18:59:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 18:31, XL pisze:

> Ale (nie) ogarniasz, że ,,koncert" to tylko metafora i mowa jest o Wolności

Tylko w twojej głowie.
Nie odpowiadam za twoje urojenia.

> - nie tylko na koncercie?

Pinokio i metafora... Ale sobie zażartowałaś.
Wyraźnie napisał o Owsiaku i taplaniu się w błocie. Masz chore
nadinterpretacje i to nie jest moja wina.

> To ty siedzisz w błocie.

LOL
Popierasz pis i łamanie Konstytucji, zapisałaś się do ONRu i jesteś
rasistką widzącą wszędzie pierdzących Niemców. I to niby ja siedzę w
błocie... Ty nawet żartować nie potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2017-12-18 21:35:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> rasistką widzącą wszędzie pierdzących Niemców. I to niby ja siedzę w
> błocie... Ty nawet żartować nie potrafisz.

No nie. Trudno żartować z ciebie, bo ty po prostu masz pierdolca.
To nieodwracalne.
No i zapomniałabym - twój przydział na mój cenny czas właśnie się skończył.

48. Data: 2017-12-18 22:15:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-18 o 21:35, XL pisze:

> No nie. Trudno żartować z ciebie, bo ty po prostu masz pierdolca.
> To nieodwracalne.

Nieodwracalne, to jest trzymanie się koryta przez Piotrowicza.
I stan umysłu jego fanów.

> No i zapomniałabym - twój przydział na mój cenny czas właśnie się skończył.

Znowu kłamiesz. Twój czas nie jest cenny, skoro marnujesz go na
wymyślaniu głupot o pierdzących Niemcach i Noblu dla Stalina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2017-12-18 22:41:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 14:36:24 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Jan Paweł II kiedyś mówił czym jest prawdziwa Wolność.
> Wolność to zadanie.
> https://www.youtube.com/watch?v=TYeXOsdWFAM
>
> <<Wolność wszakże może przerodzić się w swawolę, a swawola - jak wiemy
> również z naszych własnych dziejów - może omamić człowieka pozorem
> złotej wolności. Co krok jesteśmy świadkami jak wolność staje się
> zaczynem różnorodnych niewoli człowieka, ludzi, społeczeństw: niewola
> pychy i niewola chciwości, i niewola zmysłowości, i niewola zazdrości,
> niewola lenistwa, i niewola egoizmu, nienawiści.

To się nazywa tyrania ego.
Fajnie zapodałeś w następnym poście: "A czy pijak jest wolny?"
To dotyka istoty problemu - wolności bez szkodzenia innym.
Pijak siada za kółkiem i zawsze jest jakaś szansa niestety, że kogoś skrzywdzi
np. poturbuje ciężko pieszego albo uszkodzi czyjś samochód.
A jak nie jest za kółkiem i pójdzie pieszo, to że albo komuś nabije guza,
albo jemu nabiją. A już na bank zasika komuś chodnik albo płot.
Wolność mojej pięści kończy się tam, gdzie zaczyna Twój nos, więc jak ktoś
się uzależni od nadużywanego C2H5OH to spaskudzi tym swój charakter
i na bank wda się w zachowania żenujące, występne i krzywdzące dla potoczenia.

50. Data: 2017-12-18 23:47:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2017 o 22:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Fajnie zapodałeś w następnym poście: "A czy pijak jest wolny?"
> To dotyka istoty problemu - wolności bez szkodzenia innym.

Jeszcze gorzej, gdy mamy do czynienia z narkotykami, i to nie takimi jak
marihuana ale heroina czy "krokodyl".
Cyniczny handlarz sam nie bierze narkotyków "bo nie jest tak głupi ja
tamci narkomani" ale reklamuje, zachęca, daje pierwszą działkę free. A
potem nie dość że niszczy zdrowie bliźniego to jeszcze zarabia na tym
kupę forsy.
Korwin tylko w jednym przypadku chciałby temu przeciwdziałać: gdy ofiarą
jest nieletnie dziecko, ale tylko dlatego że uważa takie dziecko za
własność rodziców (zamiast Boga) a dawanie narkotyku dziecku jako
okradanie rodzica.
Takie chwytanie się lewą ręką za prawe ucho. A ściślej, uważa że żona i
dziecko są własnością męża/ojca.
A co z dorosłymi dziećmi? Albo czyjaś dziewczyna ćpa? To zdarza się i
teraz gdy narkotyki są zabronione, ale w korwinizmie czy akapie było by
to legalne i trzepiący hajs handlarz by się tylko śmiał w twarz.
Co należy zrobić: za wciskanie heroiny powinny być dużo większe kary.

Ach te okropne feministki.
,,Nad Niemnem" oglądajcie!
Kviat będzie zbulwersowany
Wreszcie serial o Wielkiej Polsce!