Szczoteczka elektryczna !!!

1. Data: 2000-07-28 13:13:17

Temat: Szczoteczka elektryczna !!!
Od: "gregorm" <g...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie do osob ktore uzywaja takich szczoteczek, lub osob majacych o
tym pojecie.
Czy taka elektryczna szczoteczka jest naprawde lepsza od zwyklej
tradycyjnej?
Wiadomo ze osyluje z predkoscia, ktroej nie osiagniemy podczas recznego
mycia , ale tak naprwde co daje takie cacko?
Czy powoduje jakies skutki uboczne? Zwieksza ryzyko paradontozy, powoduje
inne schorzenia ?
Poprosze o odpoweidz jakiegos specjaliste, moze stomatologa?Czy oplaca sie
to kupic?
Dziekie i pozdrawiam.

Tatanka.

2. Data: 2000-07-31 05:24:21

Temat: Odp: Szczoteczka elektryczna !!!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
nie znam sie na podstawach teoretycznych... wiem tylko ze od kiedy mam mecha
niczna szczoteczke to mycie zwykla daje uczucie nieumytych zebow...
kup sobie, umyj... a zobaczysz... zdaje sie ze w tej chwili jest promocja w
ktorej mozesz odddac jak Ci sie nie bedzie podobala..
--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl
Użytkownik gregorm <g...@m...mil.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:8ls10m$qi7$...@g...uci.agh.edu.pl...

3. Data: 2000-07-31 11:15:58

Temat: Re: Szczoteczka elektryczna !!!
Od: "M@ga" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj: www.dieta.info.pl

4. Data: 2000-08-03 18:48:17

Od: "aga" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

elektryczna na pewno skuteczniej niz zwykla zapobiega osadzaniu sie kamienia
nazebnego
i dokladniej czysci zeby. Slyszalam jednak, ze osoby, ktore maja choroby
dziasel powinny
uwazac, bo szczoteczka taka moze dodatkowo "rozchwiac" zabki.
Ale z wlasnego doswiadczenia: kiedy mylam zwykla szczoteczka dziasla bardzo
mi krwawily
(nic nie pomagalo -np. witaminki). Uzywajac elektrycznej nie mam juz tego
problemu
pozdr, aga

Diagnoza po udarze mozgu
Dziecko