Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna

1. Data: 2002-12-15 23:48:53

Temat: Re: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 16 Dec 2002 00:25:20 +0100, "Anka" <a...@o...pl>
wyskrobal sobie:

>Za 79zł owszem są najtańsze szczoteczki Brauna ale w promocji (zwykle ponad
>100zł).Więc to na pewno nie model D95.. tylko D8011.

no nie wiem.. mam przed soba katalog i ta moja wyglada dokladnie jak
D9.511 - z tym ze bardziej kolorowa - teraz taka serie wypuscili

>A poza tym sprzedawczyni się chyba mało znała bo na baterię mają mniejsze
>obroty.Ja w poscie wczesniej pisałm o wartościach rot i puls. Jeslki chodzi
>o te obroty o których ty piszesz to można i tak. ale jest pewien niuans. A
>mianowicie Model D8011 (ten za 79) ma 2800, modele D9511, D9525 maja 3800. A
>obroty 7600 mają modele D15511 i D15525.m Niestety ale to duży błąd.Nie
>zawsze sprzedawca ma kompetencje. Warto poczytać ulotki i katalogi.

mam przed nosem ulotke/katalog - jest tu tabelka - to z niej
przepisalam dokladne wartosci
moze masz stare katalogi?? albo to ty jestes niekompetentna ;-)
bo tu mam jak byk:
D4010,D2010 (to modele na baterie) - 9600 obrotow oscylacyjnych
D8011,D9.511, D9.525 i dalsze lepsze modele - az do 3DExcel D17.525 -
7600 obr. oscylacyjnych (- bo o nich tu mowa)
(w modelach 3D dochodza jeszcze wartosci przy ruchach pulsacyjnych)

>Ciesze się że bedziesz używała takiej szczoteczki.

ja tez sie ciesze - bo mnie czasem reka boli od tego machania
szczoteczka :-)

m3duz4

1. Data: 2002-12-15 23:53:30

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 16 Dec 2002 00:48:53 +0100, m3duz4 <m...@i...pl>
wyskrobal sobie:

>no nie wiem.. mam przed soba katalog i ta moja wyglada dokladnie jak
>D9.511 - z tym ze bardziej kolorowa - teraz taka serie wypuscili

heh nie wytrzymalam i spojrzalam na ta szczoteczke - na opakowaniu
znalazlam malutki napis ze to model D9013

m3duz4

1. Data: 2002-12-17 13:28:57

Temat: Odp: Szczoteczka elektryczna vs tradycyjna
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m3duz4 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@4...com..
.
> dnia Mon, 16 Dec 2002 00:48:53 +0100, m3duz4 <m...@i...pl>
> wyskrobal sobie:

> heh nie wytrzymalam i spojrzalam na ta szczoteczke - na opakowaniu
> znalazlam malutki napis ze to model D9013

No widzisz?A ty od razu brak kompetencji mi zarzucasz.Bardzo nie ładnie.
Rzeczywiście chyba mamy inne katalogi. Podają jak widać zupełnie inaczej
wartości. A o takim modelu jak twój niestety nie słyszałam mimo ze pracuję w
sieci specjalistycznej.Media czasami maja takie dziwne modele wyprodukowane
tylko i wyłącznie dla ich sieci.

Ale grunt że jest fajny.

Anka

1. Data: 2002-12-18 23:50:42

Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polecam model D9525 (159zł, z pojemniczkiem na szczoteczki), D9511(139zł)
> i dla bardziej wymagających o obrotach wiekszych o 1/3 od ww modeli D15525
> (219zł z pojemniczkiem), D15511(179zł).

Bardzo niskie te ceny tu http://markoagdrtv.pl/katalog.htm
3D D15.525 deluxe

299.zł

3D D15.511

249.zł

A czym sie roznia D9511 od D15525? Czy ta pierwsza ma wg ruchy pulsacyjne
czy tylko rotacyjne?

Pozdrawiam i dzikuje z pomoc Asia

1. Data: 2002-12-18 23:55:26

Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

fakt co do cen pomyliam sie to byl pewnie stary katalog

1. Data: 2002-12-19 00:52:17

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@k...lm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atr1t9$2lg$...@n...tpi.pl...
> fakt co do cen pomyliam sie to byl pewnie stary katalog
>
> tamte ceny 299 i 249 az mnie przeraziły. Owszem kiedys jakiś rok temu ja
kupiłam D 15525 za 279. Ale teraz ceny spadają bo wchodza nowe modele. Teraz
ten najlepszy 3D Excell D17525 kosztuje 299 (a jak go wprowadzali do
sprzedaży to 359, ale przesada). Trzeba z tymi cenami uwazać i najpierw sie
rozejrzeć.

Anka

1. Data: 2002-12-19 09:32:22

Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten najlepszy 3D Excell D17525 kosztuje 299 (a jak go wprowadzali do
> sprzedaży to 359, ale przesada). Trzeba z tymi cenami uwazać i najpierw

ale ten 17... rozni sie chyba tylko tym ze ma 2 roszaje szybkosci
ja i tak bede uzywala wolnych bo dziasla mam delikatne

Asia

1. Data: 2002-12-22 15:21:50

Od: "Joanna" <j...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie za pomoc kupila na allegro 15511 za 135 + przeslyka nowke

ale cholerka opis jest english a ja noga z engilsh

moze podpowiecie na co uwazac itp :D

Asia

Zdrowie zebow a wypryski
Gdzie w Gdańsku????