Zdrowie zebow a wypryski

1. Data: 2002-12-15 20:53:18

Temat: Zdrowie zebow a wypryski
Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam 26 lat, dwie ciaze za soba i nadal wychodza mi na twarzy wypryski.
W ubieglym tygodniu udalam sie na kontrole do stomatologa, i zabki mam
zdrowe oprocz kamienia na dwoch zebach. Jednak nie o ym chce pisac.
stomatolog doradzil mi abym jak najszybciej usunela ten kamin bo powoduje
stany zapalne dziasel i moze tez powodowac takie przykre wypryski na twarzy.
Moje pytanie jest nastepujace, czy ktoras z szanownych grupowiczek spotkala
sie z taka opinia? Jesli tak to po jakim czasie od usuniecia kamienia
nazebnego skora twarzy przestala byc obsypana krostami?
Z gory dziekuje za wypowiedzi.

Pozdrowienia z Poznania sle
Magda.

1. Data: 2002-12-16 05:21:22

Temat: Re: Zdrowie zebow a wypryski
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie z taka opinia? Jesli tak to po jakim czasie od usuniecia kamienia
> nazebnego skora twarzy przestala byc obsypana krostami?

Nie wiem czy wypryski, ale stany zapalne, ropne, niedoleczone zeby moga
powodowac wiele roznych konsekwencji, a nawet smierc w najgorszym wypadku.
polecam pl.sci.medycyna . Ostatnio w taki sposob lekarze informowali kogos z
chorymi zabkami.

1. Data: 2002-12-16 07:34:10

Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> polecam pl.sci.medycyna . Ostatnio w taki sposob lekarze informowali kogos

Dzieki za podpowiedz. juz tam zadalam to samo pytanie.
Pozdrawiam

Magda.

Gdzie w Gdańsku????
Lubie te grupe!