Szef

1. Data: 2003-10-19 18:46:11

Temat: Szef
Od: "Szef" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowy i odrazu mam pytanko . Jaka jest skutecznosc pigulki
antykoncepcyjnej . Czy uzasadnione jest dolaczenie do niej jeszcze
prezerwatywy czy to juz przesada ??. Chcialbym z niej zrezygnowac ale troche
sie boje .

2. Data: 2003-10-19 19:19:57

Temat: Re: Szef
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szef <s...@g...pl> napisał(a):

> Jestem tu nowy i odrazu mam pytanko . Jaka jest skutecznosc pigulki
> antykoncepcyjnej .

Google.

>Czy uzasadnione jest dolaczenie do niej jeszcze
> prezerwatywy czy to juz przesada ??.

Przy prawidłowo stosowanych tabletkach antykoncepcyjnych ma to średni sens.

>Chcialbym z niej zrezygnowac ale troche
> sie boje .

Nie ma metod 100% pewnych (z wyjątkiem wstrzemięźliwości). Ale są
wystarczająco pewne.

JoP

Pigulki antykoncepcyjne
androlog - skierowanie
jak zazywac tabletki wykonane w aptece
Bolący i bardzo powiększony węzel chłonny
Ostatnie dwa dni-mozesz jeszcze pomoc......