Szkoła gotowania na Wizji

1. Data: 2002-10-06 12:49:50

Temat: Szkoła gotowania na Wizji
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Na kanale Club i chyba na RealTV leciała kiedyś "Szkoła gotowania" .
Właściwie to jeszcze całkiem niedawno, ale jak zmobilizowałam się i kupiłam
kasety coby sobie program ponagrywać nie mogę jej znaleźć

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... czy jeszcze, i kiedy lecą odcinki tego
pogramu, dajcie proszę znać. Program był o tyle fajny, że nawet odważyłam
się sama sprawić rybę :)
Pozdrawiam, Kianit / DominikaC.

1. Data: 2002-10-07 17:06:36

Temat: Re: Szkoła gotowania na Wizji
Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 6 Oct 2002 14:49:50 +0200, "Kianit / D.C." <r...@w...pl>
napisal/a:

> [...]
>Właściwie to jeszcze całkiem niedawno, ale jak zmobilizowałam się i kupiłam
>kasety coby sobie program ponagrywać nie mogę jej znaleźć

Na RealityTV a owszem, powtórki, ale zawsze coś :-)
Podaję terminy minione, bo programu na przyszły tydzień nie posiadam,
ale nie sądzę, by ta ramówka uległa tak szybko zmianie.

"Szkoła kucharska"
sobota i niedziela: 07:15, 13:35, 04:40

hmmm

1. Data: 2002-10-07 17:35:40

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hmmm <k...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:u...@4...com..
.

> [...]
> Podaję terminy minione, bo programu na przyszły tydzień nie posiadam,
> ale nie sądzę, by ta ramówka uległa tak szybko zmianie.

DZIĘĘĘĘKIII... :)))))))))))
Wdzięczna Dominika, której niegdysiejszy samorodny talent nie wiadomo czemu
jakiś czas temu uleciał...

Pomocy - orzechy wloskie
nowa:-)
Ciasteczkowy potwór recenzuje ...