Szkolenie z psychologii POP (A.Mindell) w Szczecinie

1. Data: 2002-09-02 21:36:37

Temat: Szkolenie z psychologii POP (A.Mindell) w Szczecinie
Od: "Aleksander Himmel" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polskie Towarzystwo Psychologii Zorientowanej na Proces

zaprasza na:

2-letnie szkolenie z psychologii zorientowanej na proces A. Mindella
---------

Towarzystwo organizuje dwuletnie, całościowe szkolenia w pracy z procesem,
obejmujące wszystkie jej aspekty (pracę ze snem, z ciałem, z relacjami,
odmiennymi stanami świadomości, uzależnieniami, małymi i dużymi grupami).
Celem szkolenia jest stworzenie możliwości zapoznania się z filozofią i
metodami POP osobom, zainteresowanym własnym rozwojem lub wykorzystaniem
elementów POP we własnej działalności zawodowej.

Formuła zajęc: raz w miesiącu warsztaty weekendowe, rozpoczęcie w
październiku, łącznie 18 warsztatów
Miejsce: szkolenie odbywa się w Szczecinie.
Opłaty: Koszt jednego warsztatu to ok. 175 zł (decyduje liczba uczestników),
płatne z góry za nadchodzące 3 miesiące.

Szczegółowe informacje i zapisy
Ośrodek rozwoju osobistego i psychoterapii w Szczecinie
Aleksander Himmel
telefon 0606 - 118 888
email: himmel(at)wp.pl

Informacje również pod http://www.pracazprocesem.home.pl

1. Data: 2002-09-02 21:43:56

Od: "przyjaciel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Himmel <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al0lki$r5v$...@n...tpi.pl...

(...)
> metodami POP osobom, zainteresowanym własnym rozwojem lub wykorzystaniem
> elementów POP we własnej działalności zawodowej.

Czy POP ma coś wspólnego z Podstawową Organizacją Partyjną?

1. Data: 2002-09-03 04:18:22

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"przyjaciel" news:al0ltf$14$1@news.tpi.pl...
> Czy POP ma coś wspólnego z Podstawową Organizacją Partyjną?

z procesem

a'propos - ma ktoś jakieś doświadczenia z POPem?

Mania

1. Data: 2002-09-03 04:23:45

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-03 11:51:41

Od: "przyjaciel" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "przyjaciel" news:al0ltf$14$1@news.tpi.pl...
>
> z procesem

Mańiuś słonko moje nie psuj mi ty psuju,
wiesz, że Cię kooochaaaaaaaam, ale to nie powód.

pozdrówka

1. Data: 2002-09-03 13:46:05

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy POP ma coś wspólnego z Podstawową Organizacją Partyjną?

Oczywiscie! Ten sam skrot :-)

1. Data: 2002-09-03 20:23:54

Od: User VATAZHKA <v...@p...bedlam.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a'propos - ma ktoś jakieś doświadczenia z POPem?

Jak byłem mały to podsłuchiwałem pod oknami szkoły zebrania POP. ;)

--
Bus error -- passengers dumped.

personifikacja zwierząt
Odlatuje...