WIEEEELKA PROSBA

1. Data: 2002-09-02 12:46:51

Temat: WIEEEELKA PROSBA
Od: "Marzenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
zajmuje sie problemem wplywu cech neotenicznych (cech dzieciecosci)
zawartych w rekalmie (bohater - bobas) na odbiorce w kontekscie jego
(odbiorcy) plci psychologicznej. Jesli zetkneliscie sie z jakas sensowna
literatura lub artykulami w necie na jeden z dwoch ponizszych tematow,
prosze, przeslijcie tytuly lub linki. Oczywiscie nie proznuje i mam juz co
nieco w swoich zasobach, to jednak wciaz za malo i kazda pomocna wskazowka
bedzie dla mnie bardzo cenna.
Oto tematy:
1) cechy dzieciecosci (rola, odbior, itp)
2) plec psychologiczna czlowieka

Zapewne wiele z pozycji, ktore podacie beda mi juz znane, licze jednak
rowniez na to, iz znajda sie wsrod nich te, o ktorych nie mialam zielonego
pojecia. Zatem im wiecej tym lepiej.
Z gory goraco dziekuje!
Z cieplutkimi pozdrowieniami
Marzena.

1. Data: 2002-09-02 18:51:58

Temat: Re: WIEEEELKA PROSBA
Od: "Tomek 'Spec'" <t...@S...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości:

> 2) plec psychologiczna czlowieka

Magazyn psychologiczny dla kazdego "Charaktery" numer 8 (67) sierpien
2002. Glowny temat numeru to- Znajdz swoja plec.

Poleca
Tomek 'Spec'
IrcNet: #psychologia (chwilowo nieczynny :(

...iskierka...
Babcie a Sprawa Polska
Dla mnie bomba. ;)
plusy i minusy tlumienia i otwartego wyrazania emocji