Szóstki

11. Data: 2014-02-05 21:53:53

Temat: Re: Szóstki
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:52f2a277$0$2211$65785112@news.neostrada.pl...

> Nigdy w życiu! Tego by brakowało.

Ale doczytałaś ";)"
Żartuję sobie oczywiście, bo nie planuję namawiać pani do stawiania szóstek
:)

> Problem jest taki, że ta moja gapcia się nie upomni o swoje. Ale nie widzę
> też, żeby jej jakoś specjalnie zależało, więc i ja nie wkraczałam.

Ja myślę, że to nie jest tylko problem Mai
Alek też jest czasem taki gapowaty, że płakać się chce. Usilnie nad nim
pracuję, by to się zmieniło ;) Zobaczymy pod koniec czerwca ;)
J.

12. Data: 2014-02-05 22:12:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-05 21:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-05 20:29, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> To ja może jeszcze raz powtórzę. Nie dotyczy.

E tam, zdziwisz się jak Was dotknie.

Ewa

13. Data: 2014-02-06 21:43:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, zdziwisz się jak Was dotknie.

Jeśli dziedziczne to - nigdy!

14. Data: 2014-02-06 22:30:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-06 21:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-05 22:12, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jeśli dziedziczne to - nigdy!

Dziedziczne nie jest, zapewniam.

Ewa

15. Data: 2014-02-06 22:40:21

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.02.2014, o godzinie 09.48.50, na pl.soc.dzieci.starsze, FEniks
napisał(a):

> [...]
> np. ostatnio ze sprawdzianu córa dostała 6= , co mnie trochę rozśmieszyło.

Za dodatkowe zadania, za robienie czegoś ponad normę. Tak jest u nas.

*Habeck*
- Schutzbach

16. Data: 2014-02-11 01:39:15

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-05 09:48, FEniks pisze:
> [...]
> np. ostatnio ze sprawdzianu córa dostała 6= , co mnie trochę rozśmieszyło.
Według mnie z ocenami jest ogólnie czysty sajgon i to już od
najmłodszych klas. W klasach 1-3 w szkole córki nie ma ocen. Jest
prognoza pogody: słoneczko z tęczą, zwykłe słoneczko, słoneczko z
chmurką, chmurka i chyba chmurka z deszczem. Każdy, nawet ze średnim
upośledzeniem umysłowym, wie o co chodzi i które słoneczko jest lepsze
od której chmurki. Na koniec semestru/roku nauczyciel tworzy z tych
słoneczek OCENĘ OPISOWĄ. Zapewne tylko dzięki temu część rodziców nie
chlasta się od razu po wyjściu z zebrania, czy to ze szczęścia, że
dziecko jest szkolnym orłem, sokołem, albo innym drobiem, czy też z
rozpaczy, że niedaleko padło jabłko. Dziękujemy ci Ministrze Edukacji,
który tak dbasz o nasze zdrowie psychiczne :->

Proponuję wprowadzić ocenę opisową na dalsze etapy nauczania, dzięki
czemu nie będziesz miała takich dylematów jak powyżej :->

Maciek

testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci