Szowinista roku :)

11. Data: 2008-09-12 21:07:37

Temat: Re: Szowinista roku :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> już to widziałem.
> "inteligencja nie musi być największa wartoscią w życiu" - czy coś w tym
> sensie.
> bardzo dobry tekst. do dyskusji

Inteligencja! Zależy jak pojmowana. Jeśli ta mierzona w IQ, to nie jest
najważniejsza.

Ewa

12. Data: 2008-09-13 08:47:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Niepoprawny optymista! Myśli, że jakieś wybory w końcu wygra. Można go
> podziwiać za nieugiętość w swoich poglądach, to fakt.

mysle, ze facet w koncu zaczal wykorzystywac populizm tam gdzie powinien
czyli prywatnie a nie w polityce, w ktorej to dla mnie partia z wyrazem
realna w nazwie jest praktycznie najmniej realna, i nie wiem czy tylko
ja to zauwazylem ale JKM rzekl byl iz Newtonem nie zostanie

> Poza tym nie zgadzam się, jakoby kobiety nie były dobrymi kierowcami. To
> faceci zwykle jeżdżą jak popaprańcy.

bo im z wrazenia na jazde kobiet kawa wylewa sie na spodnie

--
The Gnome

13. Data: 2008-09-13 12:59:42

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> wrote in

> Inteligencja! Zalezy jak pojmowana.

"inteligencja emocjonalna"?

--
Y?

14. Data: 2008-09-13 13:09:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> podziwiać za nieugiętość w swoich poglądach, to fakt.
>
> Poza tym nie zgadzam się, jakoby kobiety nie były dobrymi kierowcami. To

co znaczy - "jak popaprańcy"?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

15. Data: 2008-09-13 13:10:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Inteligencja! Zależy jak pojmowana. Jeśli ta mierzona w IQ, to nie jest
> najważniejsza.

a jaka jest najważniejsza?
emo cjonalna?
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

16. Data: 2008-09-13 13:33:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> co znaczy - "jak popaprańcy"?

Zachowują się tak, jakby byli najważniejsi względnie jedyni na drodze.
Nie wszyscy oczywiście, ale wielu takich. Raz jedyny mi się trafił
facet, który wymusiwszy pierwszeństwo po chwili zatrzymał się, żeby mnie
przeprosić. Ale to był gość w wieku mojego ojca, tacy jeszcze potrafią
mieć klasę.

Ewa

17. Data: 2008-09-13 13:35:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a jaka jest najważniejsza?
> emo cjonalna?
> :)

Myślę, że w obecnych realiach taka inteligencja dużo więcej znaczy.
Chociaż podobno czegoś takiego jak inteligencja emocjonalna nie ma, nie
posiada cech inteligencji czy jakoś tak. Ja bym to nazwała
umiejętnościami przystosowawczymi.

Ewa

18. Data: 2008-09-13 13:36:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> facet, który wymusiwszy pierwszeństwo po chwili zatrzymał się, żeby mnie
> przeprosić. Ale to był gość w wieku mojego ojca, tacy jeszcze potrafią

ale to na pewno styl meski czy po prostu styl nowoczesnego kierowcy,
ktorym jest w wiekszosci facet?

--
The Gnome

19. Data: 2008-09-13 13:44:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> facet, który wymusiwszy pierwszeństwo po chwili zatrzymał się, żeby mnie
> przeprosić. Ale to był gość w wieku mojego ojca, tacy jeszcze potrafią

a jeśli chodzi o chamstwo, to istotnie jesteśmy wyraźnie w tym lepsi :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

20. Data: 2008-09-13 13:45:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> Chociaż podobno czegoś takiego jak inteligencja emocjonalna nie ma, nie
> posiada cech inteligencji czy jakoś tak. Ja bym to nazwała

hałewer - i tak będzie problem w wyborze tego "naj naj"

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

RANO
PARANOJA