Sztuczna uroda (?)

1. Data: 2004-09-14 20:34:42

Temat: Re: Sztuczna uroda (?)
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 21:54, Użytkownik Brey napisał:

> Używam kiedy jest potrzeba.

tia, bardo to "madre"...
ideologie zyciowe tez zmieniasz w zaleznosci od potrzeby?

> Żeby je widzieć ?

nie czuje takiej potrzeby, ale ty chyba odczuwasz potrzebe zeby cie
ogladac stad nie pytany rozdajesz adres ze zdjeciem, szczeniackie...

> Nawet jeśli, po to żeby znaleść laske, to co ?

to nie dziw sie mojemu komentarzowi, przeczysz wtedy sam sobie

> Staroświeckie przekonanie, że znajomości z internetu to blee ?

a gdzie ja tak napisalam?
a niby czemu mam wg ciebie staroswiecie poglady? bo mam tyle lat co mam?

dzieciuch

> .... mam, i jest mi z tym dobrze.

widac :/
ale twoj problem cale szczescie

a lekcje odrobiles?
idz spac bo do szkoly jutro nie zdarzysz nie zabieraj glosu jak nie masz
nic konstruktywnego do powiedzenia

1. Data: 2004-09-14 20:36:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 14 Sep 2004 20:47:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <B...@v...pl> i powiedziała:

> ... www.brey.sympatia.pl

No jakie śliczne chłopię. Za 10 lat będziesz się do czegoś nadawał ;-)

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-09-14 20:51:40

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 22:34:42 +0200, w którym Nick(i)
wystukał/a <news:ci7kgt$66q$1@inews.gazeta.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:
[Pierdoły - jak zawsze]

> a lekcje odrobiles?

Tak

> idz spac bo do szkoly jutro nie zdarzysz

Nie twój w tym interes mamuś.

> nie zabieraj glosu jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia

W takim razie po co ty się odzywasz. Myślisz że bede się przejmował tym co
pisze jakieś babsko które chce mi dokuczyć ?
LOL

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Ten, kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego

1. Data: 2004-09-14 20:53:58

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 20:36:46 +0000 (UTC), w którym Małgorzata
Krzyżaniak wystukał/a <news:slrnckelit.653.zuzanka@zuzanka.kofeina.net>
na grupe pl.rec.uroda co następuje:
> No jakie śliczne chłopię. Za 10 lat będziesz się do czegoś nadawał ;-)

ekhm, jak to traktować ? :))

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Myślenie to najcięższa praca i pewno dlatego nie cieszy się zbytnią

1. Data: 2004-09-14 20:55:50

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brey" <B...@v...pl> napisał w wiadomości

> ekhm, jak to traktować ? :))

Wcale nie traktuj. Po prostu przyjmij do wiadomości ;-)
Ja to myślę, że i teraz miło popatrzeć. Za te 10 lat, jeśli dalej taki
rezolutny będziesz, to ho ho ho ;-)

hiver

1. Data: 2004-09-14 20:58:04

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 22:51, Użytkownik Brey wymęczył:

> W takim razie po co ty się odzywasz. Myślisz że bede się przejmował tym co
> pisze jakieś babsko które chce mi dokuczyć ?
> LOL

i jakbys mial wiecej latek zarazem wiecej opanowania i wiecej kultury,
moze nawet umialbys sie zachowac jak prawdziwy "dzentelmen" a nie taki
udawany z Leszna czy innego dziwnego miasta to w zyciu bys sie tak nie
zachowywal...
swoja droga ladnie sie musisz do matki odnosic jak inne kobiety tak
nieelegancko traktujesz...
wyrodne dziecko!

1. Data: 2004-09-14 21:02:05

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 22:53, Użytkownik Brey napisał:

> ekhm, jak to traktować ? :))

jestes tak elokwentny, tak madry ze chyba wiesz o co chodzi ;-)

1. Data: 2004-09-14 21:06:17

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 22:58:04 +0200, w którym Nick(i)
wystukał/a <news:ci7lso$c34$1@inews.gazeta.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:
> [...]

> zachowywal...
> swoja droga ladnie sie musisz do matki odnosic jak inne kobiety tak

Podsómowójądz pzed splonkowaniem.
Ty na[Bez Spacjiii]prawde musiż bydź pżytka.
BTW, ma coś jeszcze do mojej szkoły, i nauki ?
No i jedno, do mamy i innych czy to kobiet odnosze się z szacunkiem o ile
sobie na niego zasłużyły. Ty natomiast jesteś już przegrana, chyba nie
tylko w moich oczach.

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Nie bójcie się śmierci, ponieważ kiedy żyjemy, jej nie ma, gdy ona jest,

1. Data: 2004-09-14 21:11:11

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 22:55:50 +0200, w którym hihi wystukał/a
<news:ci7m32$74l$1@nemesis.news.tpi.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:

> Wcale nie traktuj. Po prostu przyjmij do wiadomości ;-)
> Ja to myślę, że i teraz miło popatrzeć. Za te 10 lat, jeśli dalej taki
> rezolutny będziesz, to ho ho ho ;-)

Dzieki ... <zauroczony> ;)

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Optymiści nie dopuszczają do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują, czym?

1. Data: 2004-09-14 21:12:42

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki ... <zauroczony> ;)

Łoj... czego Ty tu szukasz? ;-)

hiver

Makijaż dla rudowłosej dziewczyny
woda termalna avene
jak przedłużyć opaleniznę ? ;)
pasta email diamant
Chirurgia plastyczna - zmniejszanie biustu