Sztuczna uroda (?)

1. Data: 2004-09-14 21:17:17

Temat: Re: Sztuczna uroda (?)
Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 23:12:42 +0200, w którym hihi wystukał/a
<news:ci7n2m$d37$1@nemesis.news.tpi.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:
> Użytkownik "Brey" <B...@v...pl> napisał w wiadomości

> Łoj... czego Ty tu szukasz? ;-)

Ja, na razie napisałem posta, osiągnął chyba rekord wątków.
No i oczywiście nie mogę nie wspomnieć o tym że dobrze się bawię czytając
nie które wypociny grupowiczów.

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę, bo możesz ich spotkać kiedy

1. Data: 2004-09-14 21:17:50

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 23:06, Użytkownik Brey napisał:

> Ty na[Bez Spacjiii]prawde musiż bydź pżytka.
nie wiem, spytaj mojego meza...

> BTW, ma coś jeszcze do mojej szkoły, i nauki ?

kto?

> No i jedno, do mamy i innych czy to kobiet odnosze się z szacunkiem o ile
> sobie na niego zasłużyły.

hahahahahaha.... zasluzyc u takiego gowniaza???? sorki ale tym, razem
spadlam z krzesla ze smiecbu ROTFL

Ty natomiast jesteś już przegrana, chyba nie
> tylko w moich oczach.

dziecko, twoje oczy znacza dla mnie tyle co snieg sprzed ponad 30 lat ...
zreszta nie interesuja mnie znajomosci wsrod ludzi u ktorych musze
zabiegac o szacunek....
jeszcze masz duzo nauki przed soba i nie tej w szkole ... tej
zyciowej...

BYE

1. Data: 2004-09-14 21:18:32

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 23:11, Użytkownik Brey napisał:

> Dzieki ... <zauroczony> ;)

naiwniak... :p

1. Data: 2004-09-14 21:19:31

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 23:18:32 +0200, w którym Nick(i)
wystukał/a <news:ci7n32$gqu$2@inews.gazeta.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:

> naiwniak... :p

Myślisz że dam się sprowokować ?

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Nie bójcie się śmierci, ponieważ kiedy żyjemy, jej nie ma, gdy ona jest,

1. Data: 2004-09-14 21:22:43

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Tue, 14 Sep 2004 23:17:50 +0200, w którym Nick(i)
wystukał/a <news:ci7n1p$gqu$1@inews.gazeta.pl> na grupe pl.rec.uroda co
następuje:

> nie wiem, spytaj mojego meza...

lol

> kto?

ty.

> hahahahahaha.... zasluzyc u takiego gowniaza???? sorki ale tym, razem
> spadlam z krzesla ze smiecbu ROTFL

Zmamałaś sobie coś ... prosze powiec tak... prooooosze.

> dziecko, twoje oczy znacza dla mnie tyle co snieg sprzed ponad 30 lat ...
> zreszta nie interesuja mnie znajomosci wsrod ludzi u ktorych musze
> zabiegac o szacunek....

Jesteś nie wyposażona w inteligencję.

> jeszcze masz duzo nauki przed soba i nie tej w szkole ... tej
> zyciowej...

Ty jeszcze wiecej.

> BYE

cya

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Współcześni władcy nie zatrudniają już błaznów - nikt przecież nie lubi

1. Data: 2004-09-14 21:33:12

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja, na razie napisałem posta, osiągnął chyba rekord wątków.

Rekord to nie, ale dobrze Ci idze. ;-)

> No i oczywiście nie mogę nie wspomnieć o tym że dobrze się bawię czytając
> nie które wypociny grupowiczów.

I co? Czytanie nie wystarcza?

To NTG(hue hue hue), a ja idę zaraz spać, bo jak narazie mi się tu nie
oberwało ;-)

1. Data: 2004-09-14 21:54:30

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

> Rekord to nie, ale dobrze Ci idze. ;-)

Dobra, poddaję się.
Poprzedni post przypadkiem (;-) wysłał się wcześniej niż chciałam, a
chciałam go wysłać po sprawdzeniu tej ilości wątków.
Od czerwca żaden post nie poruszył tak grupowiczów.
Pełen sukces ;-)
Życzę dalszych ;-)

hiver, która poważnie idzie spać, bo ze zmęczenia już jej głupie pomysły do
głowy przychodzą...

1. Data: 2004-09-15 21:38:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Sep 2004 23:54:30 +0200, hihi <h...@p...fm> wrote:

: Od czerwca żaden post nie poruszył tak grupowiczów.
: Pełen sukces ;-)
: Życzę dalszych ;-)

a ja zycze, zeby sobie panie i panowie znalezli cos fajniejszego do roboty.
juz ze trzy dni chyba miedlicie ten watek.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-09-16 18:45:12

Od: Brey <B...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie dzień Wed, 15 Sep 2004 21:38:51 +0000 (UTC), w którym Katarzyna
Kulpa wystukał/a <news:slrnckhdj8.v6.kasica@domek.slodki.domek> na
grupe pl.rec.uroda co następuje:

> a ja zycze, zeby sobie panie i panowie znalezli cos fajniejszego do roboty.
> juz ze trzy dni chyba miedlicie ten watek.

Nie 3 a więcej.
I co ci do tego, że wątek ma już 180 postów. Zazdroscisz że ty tak nie
umiesz poruszyć ? Jednynie to przychodzi mi namyśl. I tym usprawiadliwiam
twoją wscipskość.

--
Tomasz Niedźwiecki * Brey[małpa].vp.pl * GG#5490000 GSM#605394044
"Bóg gra z szatanem w szachy; dopóki mają do grania chęci, dopóty świat się

1. Data: 2004-09-16 19:20:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Sep 2004 20:45:12 +0200, in pl.rec.uroda Brey <B...@v...pl>
wrote in <1...@B...com>:

>Nie 3 a więcej.
>I co ci do tego, że wątek ma już 180 postów. Zazdroscisz że ty tak nie
>umiesz poruszyć ? Jednynie to przychodzi mi namyśl. I tym usprawiadliwiam
>twoją wscipskość.

nie, jednak jesteś trollem. albo to twoje pierwsze kroki na newsach.

an. "kasica, za 5 tygodni do kin wchodzi sama-wiesz-co"

Makijaż dla rudowłosej dziewczyny
woda termalna avene
jak przedłużyć opaleniznę ? ;)
pasta email diamant
Chirurgia plastyczna - zmniejszanie biustu