Szukam cichej zmywarki

1. Data: 2006-11-17 11:55:55

Temat: Szukam cichej zmywarki
Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ze wzgledu na to ze kuchnie mam polaczona z salonem szukam JAK nacichszej
zmywarki. Ogolnie wiem ze sa one glosne ale szukam najcicheszej ze
wszystkich. Polecacie cos?

pozdrawiam
Artur

2. Data: 2006-11-17 15:05:16

Temat: Re: Szukam cichej zmywarki
Od: "cudak" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Ze wzgledu na to ze kuchnie mam polaczona z salonem szukam JAK nacichszej
> zmywarki. Ogolnie wiem ze sa one glosne ale szukam najcicheszej ze
> wszystkich. Polecacie cos?

Mam Boscha i jest wyjątkowo cicha.

3. Data: 2006-11-17 16:10:02

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cudak" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomoœci

> Mam Boscha i jest wyjštkowo cicha.

Potwierdzam. Bosch z klasą głośności A jest praktycznie niesłyszalny w
salonie przy otwartej kuchni.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

4. Data: 2006-11-17 16:26:57

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Boscha z głośnością 53 czy 52 decybele. Stoi w kuchni, obok sypialni.
Dopóki nie zamknę drzwi od kuchni, nie da się usnąć przy włączonej zmywarce.
Magdalaena

5. Data: 2006-11-17 16:45:04

Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takiego Bosha, prawie nieslyszalna. Moge z czystym sumieniem polecic.
http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=710

--
"Nie wyczekuj formuly, by slepo cie wiodla, lecz kilka glosek szorstkich
i suchych jak drewno.

6. Data: 2006-11-17 16:55:50

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piracik" <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> napisał w
wiadomości news:ejkoug$3ol$1@news.onet.pl...
> Mam takiego Bosha, prawie nieslyszalna. Moge z czystym sumieniem polecic.
> http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=710

No to ja mam taką:
http://www.maxaudio.pl/sklep/artykul/id/5656
2dB cichsza. Też szukałem szczególnie cichej i ta jest szczególnie cicha :)

7. Data: 2006-11-17 21:26:38

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Cam napisał(a):
> Ze wzgledu na to ze kuchnie mam polaczona z salonem szukam JAK nacichszej
> zmywarki.
Wpisz w Google wyrażenie po dwukropku: zmywarka and "45 db"
Otrzymałam masę wyników, tylko wybierać. Spróbuj wpisywac liczby
db coraz mniejsze, może coś znajdziesz jeszcze cichszego, nie
próbowałam już :-)

8. Data: 2006-11-17 21:28:44

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry wrote:

> [...]
> http://www.maxaudio.pl/sklep/artykul/id/5656
> 2dB cichsza. Też szukałem szczególnie cichej i ta jest szczególnie cicha :)

Uuuuu, 45cm, to nie jest zmywarka tylko jakies qui pro quo ;)

--
Pete

9. Data: 2006-11-20 10:36:59

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pomiary robione w bardzo różnych warunkach, więc nie wierzyłbym pomiedzy
producentami, a jedynie porównując u tego
samego.
Ewentualnie może jakiś numer niemieckiego Stiftung Warentest??
Siemens / Bosch do_zabudowy sa bardzo ciche, sprawdzone.
JaC

Wpisz w Google wyrażenie po dwukropku: zmywarka and "45 db"
>Otrzymałam masę wyników, tylko wybierać.
> Spróbuj wpisywac liczby db coraz mniejsze, może coś znajdziesz jeszcze cichszego,
nie próbowałam już :-)

It has removed 2516 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Pytanie do użytkowników pralkosuszarek
przedawnienie samowoli budowlanej.
Zmywarka 45 SIEMENS SF 64M350EU
ekspresy SAECO - boiler aluminiowy kontra stal nierdzewna
Pralka w kuchni