Szukam lekarza

1. Data: 2000-08-15 20:53:23

Temat: Szukam lekarza
Od: "LeszekTG" <l...@d...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam lekarza ktory "znajdze" we mnie chorobe uniemozliwiajaca odbycie
zasadniczej sluzby wojskowej
woj.slaskie - Tarnowskie Gory
Leszek

2. Data: 2000-08-17 07:27:57

Temat: Re: Szukam lekarza
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Aug 2000, LeszekTG wrote:

> Szukam lekarza ktory "znajdze" we mnie chorobe uniemozliwiajaca odbycie
> zasadniczej sluzby wojskowej
> woj.slaskie - Tarnowskie Gory
> Leszek

znaczy namawiasz lekarza na popelnienie przestepstwa w postaci
poswiadczenia nieprawdy?

Mam tym zainteresowac Prokurature Rejonowa w Tarnowskich Gorach?
Musieliby sie tym zajac, poniewaz stanowi to przestepstwo scigane
z urzedu

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

3. Data: 2000-08-17 15:31:40

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 17 Aug 2000 09:27:57 +0200, Piotr
Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał coś takiego:

>znaczy namawiasz lekarza na popelnienie przestepstwa w postaci
>poswiadczenia nieprawdy?

Nie , nie pragnie poświadczenia nieprawdy , pragnie tylko znalezienia
choroby - przecież " nie ma ludzi zdrowych , są tylko niedostatecznie
zdiagnozowani "

--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2000-08-17 18:13:14

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeszekTG <l...@d...open.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8netff$5i9$...@d...open.net.pl...
> Szukam lekarza ktory "znajdze" we mnie chorobe uniemozliwiajaca odbycie
> zasadniczej sluzby wojskowej
> woj.slaskie - Tarnowskie Gory
> Leszek
Znajdź lekarza hazardzistę i załóż się o jakąś większą kwotę, że jesteś
zdrowyi zdolny do służby wojskowej.
Daj się zbadać a na pewno. Na pewno przegrasz! Będziesz tak chory że będziesz
niezdolny tylko do służby wojskowej tylko do trumny. :-))))

5. Data: 2000-08-18 07:28:30

Od: Raczek - K... <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LeszekTG" <l...@d...open.net.pl> spłodził(a):

>Szukam lekarza ktory "znajdze" we mnie chorobe uniemozliwiajaca odbycie
>zasadniczej sluzby wojskowej

Ja trochę OT.
Czy ktoś się może orientuje co znaczy " upośledzenie czynności ustroju "
w załączniku do Dz.U. mówiącym o poborze i przyznawaniu poszczególnych
kategorii wojskowych? Chodzi mi konkretnie o zapis, że osoby po
przebytej cholecystectomii nie uposledzającej czynności ustroju = kat.
A, a ww. z upośledzonymi czynnościami ustroju = kat. D.
Na jakiej podstawie lekarz przeprowadzający badanie ma stwierdzić owo
"upośledzenie czynności ustroju" ? Tylko wywiad?

Pozdrawiam:
--
Raczek - Kaskader
ICQ 45806532