www.poradnikmedyczny.pl

1. Data: 2000-08-15 22:58:32

Temat: www.poradnikmedyczny.pl
Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy szczególną przyjemość zawiadomić Państwa, iż udostępniliśmy najnowszy
portal medyczny przeznaczony dla Państwa rodziny pod adresem:

www.poradnikmedyczny.pl

Z wyrazami szacunku, oczekując na Państwa komentarze,

Zespół Redakcyjny
r...@p...poradnikmedyczny.pl

2000 All Copyrights by Prace Równoległe

2. Data: 2000-08-16 16:31:23

Temat: Re: www.poradnikmedyczny.pl
Od: andy_k <andyk@spamprotector^cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Aug 2000 00:58:32 +0200, "Igor" <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>www.poradnikmedyczny.pl
>
>Z wyrazami szacunku, oczekując na Państwa komentarze,

Bardzo fajne, tylko tyle zobaczylem:
"Niestety, uzywasz przegladarki nie zgodnej z Microsoft Internet Explorer 4,
Portal w pelni wspolpracuje jedynie z powyzsza
przegladarka."
i juz dalej nigdzie nie mozna bylo sie polaczyc!
Toz to skandal - calkowite zaprzeczenie idei htmlu!!!
Poza tym grafika witryny jest zapewne robiona w jpg, a nie gif i przez to sa te
"zawirowania" wokol tekstu. Serwis jest tez bardzo wolny, na tyle wolny, ze juz
dalej nie mialem ochoty go przegladac. :(
Jak sie poprawicie to do Was znowu zajrze.

ak

3. Data: 2000-08-16 18:57:37

Temat: Odp: www.poradnikmedyczny.pl
Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andy_k <andyk@spamprotector^cyberspace.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:q...@4...com..
.

> [...]
ze juz
> dalej nie mialem ochoty go przegladac. :(
> Jak sie poprawicie to do Was znowu zajrze.

Bardzo dziękujemy za te uwagi. Rzeczywiście nas serwis przechodzi ciężkie
chwile, mamy dużo odwiedzających są drastycznie spowalnia proces połączenia.
Mamy nadzieję iż od 25 sierpnia nasz system rozpocznie pracę na łączu 100
Mb/s.

Jeżeli chodzi o niezgodność NN to niestety, NN nie jest zgodny z IE pod
względem interpretacji html i javascript. Nasz portal udostępnia szereg
skryptów które działają jedynie z IE i z tego powodu na czas nieokreślony
zaprzestaliśmy udostępniać serwis pod NN. Zmieni się to niebawem.

Mamy nadzieję iż treść naszego portalu i artykuły specjalnie dla niego
pisane zrekompensują czas oczekiwania.

Z wyrazami szacunku,

Redakcja
poradnikmedyczny.pl

4. Data: 2000-08-17 16:53:43

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Igor <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8neo4o$uic$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Jeżeli chodzi o niezgodność NN to niestety, NN nie jest zgodny z IE pod
> względem interpretacji html i javascript.

A moze na odwrot, moze to jednak IE nie jest kompatybilny z NN? Czyzby
syndrom pepka swiata?

> Nasz portal udostępnia szereg
> skryptów które działają jedynie z IE i z tego powodu na czas nieokreślony
> zaprzestaliśmy udostępniać serwis pod NN. Zmieni się to niebawem.

Do tego czasu stracicie wielu potencjalnych klientow. Juz niejedna firma
probowala tej metody i sie na tym przejechala. W cywilizowanym swiecie jest
to nie do pomyslenia, zeby dyskryminowac uzytkownikow np. innych systemow (a
pod Linuxem to czym mam sobie to ogladnac, co?!)

> Mamy nadzieję iż treść naszego portalu i artykuły specjalnie dla niego
> pisane zrekompensują czas oczekiwania.

bla bla bla co z tego jak nic nie widac
taki portal to sobie sami ogladajcie....

pozdrawiam
Kamil Nowak

5. Data: 2000-08-18 16:01:04

Od: z...@h...pl (Zbigniew Jatkowski) szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]

"Niestety, uzywasz przegladarki nie zgodnej z Microsoft Internet
Explorer 4, Portal w pelni wspolpracuje jedynie z powyzsza

#$^&*&((^&#
Wsadzcie sobie gdzies, ten swoj potral. Nie zamierzam
instalowac/uruchamiac innej przegladarki, specjalnie po to, zeby go
obejrzec.

6. Data: 2000-08-19 09:39:01

Od: b...@i...WYTNIJTO.pl (Bartek Kwinta) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Aug 2000 18:53:43 +0200, "Kamil Nowak"
<k...@d...com> wrote:

> [...]
>napisał:8neo4o$uic$...@s...silesia.pik-net.pl...
>
>A moze na odwrot, moze to jednak IE nie jest kompatybilny z NN? Czyzby

Chyba tak :))
Kazda strone mozna zrobic tak zeby dzialala pod IE lub NN - trzeba
chciec i umiec - od biedy mozna zrobic strone 'wejsciowa' gdzie
nastepuje rozpoznanie przegladarki i przekierowanie do odpowiedniej
wersji - np IE i NN.
Warto wspomniec ze np. pod Linuxa czegos takiego jak IE to nie ma :))
Warto pamietac o szkapie bo wlasnie szkapy uzywaja tez 'Makowcy'

zastosowanie charsetu Iso 1250 swiadczy o totalnej ignorancji
webmastera jesli chodzi obowiazujace standardy.
Zastosowanie arkusza stylu w postaci pliku htm to glupota

Stosowanie dwu-trzy kolorowych ikonek w postaci plikow jpg swiadczy
o braku elementarnej wiedzy o webowych standardach. Gdyby zasosowac
gify - mialyby ok 1 kb - zastosowane jpg maja po 7 kilo!
Brak szacynku dla ogladajacego strone ktory placi za kazdy bajt.

"uzywasz przegladarki nie zgodnej z ...." - pisze sie nietrzezwy czy
nie trzezwy?
W tym wypadku mamy doczynienia z pisownia _niezgodna_ regulami jez.
polskiego.
Diagnoza: zwolnic webmastera - patalacha... i budowac wszystko od
nowa :))
Pozdrawiam
Bartek Kwinta
b...@i...pl

7. Data: 2000-08-19 19:50:41

Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest nam bardzo przykro iz zrazil sie Pan do naszego portalu, jeszcze zanim
go Pan zobaczyl. Prace nad implementacja skryptow Java dla NN sa prowadzone
w toku. Tymczasem, jak mi wiadomo IE jest instalowany 'fabrycznie' w nowych
wersjach Win95 i we wszystkich Win98 i nowszych, co w pewnym sensie
usprawiedliwia nasza rygorystyczna decyzje. Jezeli rzeczywiscie jest Pan
fanem NN, zapraszam do portalu za miesiac, by z ponad 130 artykulow
medycznych, bazy 669 produktow zywnosciowych i wielu interaktywnych stron
uzyskac informacje o zdrowszym trybie zycia, chorobach, sposobach leczenia,
diagnostyce.

Zapraszamy do przejrzenia naszych referencji.

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodnosci,

Z wyrazami szacunku

Redakcja
r...@p...poradnikmedyczny.pl

8. Data: 2000-08-19 21:16:29

Od: o...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Igor wrote:

> [...]
>
> www.poradnikmedyczny.pl
>
> Z wyrazami szacunku, oczekując na Państwa komentarze,

Takiego dna jeszcze nie widzialem!!!

Nie dosc ze po polsku nie potrafia pisac to jeszcze do uzywania malego i
miekkiego (micro soft) zmuszaja.

Dzieki temu ci, ktorzy uzywaja Unixow i linuxa nie beda oglupiani waszym
serwisem!
Tak trzymac
Co? Roche czy Shering za propagande sukcesu przemyslu farmaceutycznego
za malo zaplacily, aby fachowcom oddac do wykonania ten portal?

Jacek

9. Data: 2000-08-20 13:45:11

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Igor <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nmob0$uil$...@s...silesia.pik-net.pl...
> [...]
> wersjach Win95 i we wszystkich Win98 i nowszych, co w pewnym sensie
> usprawiedliwia nasza rygorystyczna decyzje.

Ej czlowiek, ty w ogole wiesz o czym piszesz? Ty kiedys slyszales o innych
systemach operacyjnych? Jesli nie to wyobraz sobie ze istnieja inne w
dodatku lepsze systemy, zeby bylo smieszniej to nawet darmowe!!! I tam nie
ma tego badziewia jakim jest IE. A nawet jesli ktos ma WinXX to moze sobie
zainstalowac NN i dobrze zrobi. Wiectroche szacunku dla waszych
potencjalnych klientow. Ten wasz list w ogole nie powinien sie tu pojawic,
zanim nie zrobicie waszego serwisu dostepnego dla WSZYSTKICH uzytkownikow.
Dajecie tym samym tylko dowod waszej niewiedzy, zeby nie powiedziec
ingnoracji i totalnego tumiwisizmu....

> [...]
> medycznych, bazy 669 produktow zywnosciowych i wielu interaktywnych stron
> uzyskac informacje o zdrowszym trybie zycia, chorobach, sposobach

Chyba nie skorzystam, bo w swoich planach nie uwzgledniliscie mnie jako
klienta waszego portalu. Mnie i wiele milionow uzytkownikow na calym
swiecie.
Smutne....

> Zapraszamy do przejrzenia naszych referencji.

Przeciez sie nie da.....

> Jeszcze raz przepraszamy za niedogodnosci,

Nie ma za co, mnie to wisi jednym slowem, tak jak i wam.

pozdrawiam
Kamil Nowak
wcale nie jakis fan NN tylko zwykly uzytkownik, ktory uzywa tego co lepsze w
danej chwili

10. Data: 2000-08-20 14:01:50

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Aug 2000, Kamil Nowak wrote:

> [...]
> systemach operacyjnych? Jesli nie to wyobraz sobie ze istnieja inne w
> dodatku lepsze systemy, zeby bylo smieszniej to nawet darmowe!!! I tam nie

Zgadzam sie -> generalnie nie jest to zgrabnie zmuszac odbiorce strony
do uzywania "jedynej slusznej" przegladarki. Portal powinien byc
dobrze widoczny w obu najbardziej popularnych przegladarkach,
poniewaz uzytkownicy UNIXa glownie korzystaja z Netscape

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]