Szukam nazwy perfum

1. Data: 2004-09-23 13:13:24

Temat: Szukam nazwy perfum
Od: "Alchemik" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam male pytanie, moja kolezanka ostatnio znalazla bardzo fajne perfumy dla
siebie, niestety nie pamieta nazwy, wie ze to jest ostatni (najnowszy?) zapach
gucciego, niestety nie udalo mi sie w zaden sposob znalezc nazwy, jesli by ktos
moze wiedzial co to jest, to byloby naprawde super.
Z gory dzieki za pomoc

Alchemik

A...@p...pl

P.S. Jesli ktos moglby mi takze podeslac wiadomosc na maila, to byloby super.
Dzieki

1. Data: 2004-09-24 09:14:20

Temat: Re: Szukam nazwy perfum
Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktos
> moze wiedzial co to jest, to byloby naprawde super.

najnowszy to Gucci Envy Me, a przed nim gucci eau de parfum 2
pzd

w czym na slub..
badania
AA Oceanic Friut Kiss